  • Data: 2013-10-16 19:00:11
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-10-16 08:32, Andrzej Lawa wrote:

    > Co do tego, że niby kogoś pobiłem i że zostałem skazany na odsiadkę.

    Istotnie w swoich postach(tych późniejszych, po kilku latach od
    skazania) Ława podaje, ze został skazany na karę grzywny i nawiązkę dla
    ofiary pobicia przez siebie.
    Nalezy powtórzyc jednak,ze w tym samym wątku "wypsnęło" mu się, że
    rozważał wniesienie kasacji od wyroku, i zrezygnował z tego z powodów
    finansowych, a przecież, jak wiadomo, kasację skazany w procesie karnym
    może składac WYŁĄCZNIE, jesli skazany został na karę pozbawienia wolności.
    Te posty o grzywnie napisał on w roku 2012, -do odszukania w Googlach.
    Jesli ktoś będzie miec trudności (choć nie powinien) i bardzo chciałby
    je poznac, to podam link.