    From: "Cezar" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bramki na linii kas w hipermarkecie
    Date: Mon, 18 Sep 2006 17:34:00 +0200

    Facet

    > Holender... To ja o jedno zero za mało zażądałem ;->

    Chyba troche za malo. Tamten gosc byl nauczycielem w szkole, ktora miesicila
    sie niedaleko od tego marketu i slusznie argumentowal - co mialo przelozenie
    na kwote - ze zdarzenie to mialo niekorzystny wplyw na jego wizerunek jako
    "osoby publicznej". Szczerze powiedziawszy to udowodnic tego nie dalo, ale
    moglo to miec jakies znaczenie w ewentulanej sprawie sadowej.
    Jak bedziesz pozywal tych dziadow to zadaj tez zamieszczenia przeprosin
    (oswiadczenia) w odp formie i tresci na ich koszt - my zadalismy
    zamieszczenia przeprosin w lokalnej gazecie, kablowce i trzykrotnego podania
    przez megafony w hali marketu w taki sam dzien i otakiej samej godzinie jak
    zdarzenie mialo miejsce. To bylo chyba dla nich troche za duzo i poszli na
    ugode, ktora organiczona zostala do kasy.

    Cezar