    From: "A.S." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak mozliwosci kupienia biletu KM, co wtedy??
    Date: Wed, 9 Nov 2005 11:21:02 +0100

    Od kilku lat, co najmniej 2 razy w roku, wracam z kądś tam,
    wysiadając na centralnym, absurdem jest twierdzenie, że nie ma
    gdzie kupić biletów ZTM. Jakoś nie miałem z tym problemów,
    Poza tym , to na ile byliście w Gdansku pół roku?
    Jak pisałem można kupić bilet na zapas, sam tak robiłem.
    No ale jak komuś się nie chce, no cóż jest jeszcze MPT...