  • Data: 2008-01-14 13:35:44
    Temat: Re: Brak meldunku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr M pisze:

    > Ale to jest bez sensu, powiedzmy wynajmuję mieszkanie od 5 lat to kto
    > może mnie zameldować , tylko właściciel, ale on nie ma obowiązku
    > meldowania tymczasowego a nie mówię już o stałym. Dlatego to jest
    > bezsensowny zapis i nie można karać za brak meldunku.

    No to jest taki absurd - jeśli mieszkasz gdzieś "na gębę", to nie
    zameldujesz się normalnie. Ewentualnie możesz próbować zameldować się w
    trybie decyzji administracji.

    Natomiast jak masz umowę najmu, to jak najbardziej możesz się
    zameldować samodzielnie, masz bowiem tytuł prawny do lokalu (a
    potwierdzenie pobytu musi wszak pochodzić od właściciela lub od osoby
    posiadającej tytuł prawny do lokalu, czyli np. od samego
    zainteresowanego zameldowaniem).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz