    From: "Piwek" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada P2P
    Date: Fri, 16 Jan 2004 07:01:36 +0100

    > Chyba nie do końca tak jest. Słyszałeś kiedyś może o komunikatorach
    > internetowych typu np. tlen?
    > Przecież ma możliwość prowadzenia romów głosowych, a blokowanie połączeń
    p2p
    > uniemożliwia mu tę usługę.

    U mnie w sieci zablokowali p2p ale jakos inteligentie. Nie dziala kazaa itp.
    ale rozmowy glosowe przez gg, tlen czy skype chodza. Mysle, ze wszystko
    zalezy od tego jak inteligentie to admin zrobil.

    >Ponadto może przecież wykonywać pracę polegającą
    > na przesyłaniu plików stworzonych przez jedną osobę do konsultacji (na
    > przykład) innej osobie.

    A probowales kiedys wyslac za pomoca kazaa cos drugiej osobie? Mi sie nie
    udalo...Na pewno sa lepsze sposoby i jest to troche czarowanie sie bo
    wiadomo do czego to sluzy:-) Nie twierdze, ze czlowiek nie ma racji jesli
    jest czysty.

    Chociaz admin moze stwierdzic, ze sciaganie pliku matrix3.avi wielkosci 650
    MB z Toronto wzbudzilo jego podejrzenia i trzeba by byc wdziecznym, ze
    skonczylo sie na wylaczeniu p2p a nie oficjalnym sprawdzeniu czy podejrzenia
    sa sluszne...