  • 1. Data: 2002-10-21 18:32:50
    Temat: Biuro Pisania Podań, pytanie...
    Od: "Arti" <a...@p...pl>

    Witam

    Aby otworzyc biuro pisania podan, czy oprocz wpisu do ewidencji dzialalnosci
    gospodarczej, zgloszenia do zus i urzadu skarbowego, wymagane sa jakies
    dodatkowe dokumenty, pozwolenia? zezwalajace na prowadzenie takiej
    dzialalnosci.
    Pytam gdyz mam watpliwosci czy prowadzac taka dzialalnosc uslugowa nie
    naraze sie przypadkiem np. Okregowej Izbie Adwokaciej, a ci to nie lubia
    konkurencji. Jednakze podania ktorymi chcialbym sie zajac nie byly by to
    podania ani pisma z zakresu spraw scisle sadowo-cywilnych, tym bardziej
    karnych, jedynie pisma ktore, moglbym wedle swojej oceny, formulowac to
    bylyby podania do urzedow, do instytucji, prywatnych firm przedsiebiorstw
    itp itd..... takie ktore nie wymagaly by wiekszej fachowej wiedzy
    prawniczej. Moze za wyjatkiem niektorych spraw administracyjnych, ale to
    takze by byly pisma w typowych i podstawowych sprawach administracyjnych
    takie ktore na dobra sprawe kazdy smiertelnik moze napisac.
    Napewno oprocz wymienionych powyzej byly by to takze cv i listy motywacyjne
    dla osob starajacych sie o prace w roznych firmach.

    pozdrawiam serdecznie
    Arti

  • 2. Data: 2002-10-22 07:55:10
    Temat: Re: Biuro Pisania Podań, pytanie...
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Arti zamieszkała pod adresem
    <a...@p...pl> napisała:

> [...]
    > smiertelnik moze napisac. Napewno oprocz wymienionych powyzej byly by
    > to takze cv i listy motywacyjne dla osob starajacych sie o prace w

    Skoro piszesz "napewno" i zadajesz takie pytania, to może daruj sobie to
    biuro pisania podań.
    Bardzo bym nie chciała licząc na to, że trafiam do fachmana trafić do
    Ciebie z jakimś podaniem. Znaczy ja na pewno nie trafię, bo piszę sobie
    takie rzeczy sama, ale są ludzie, którzy nie potrafią i chcą zapłacić za
    fachowe wykonanie usługi a nie za fuszerkę, jaka niechybnie oferować
    będziesz.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 3. Data: 2002-10-22 17:57:38
    Od: "Arti" <a...@p...pl>

> [...]
    > takie rzeczy sama, ale są ludzie, którzy nie potrafią i chcą zapłacić za
    > fachowe wykonanie usługi a nie za fuszerkę, jaka niechybnie oferować

    Z laski swojej Tatiano, zechciej dokladnie przeczytac moj post... Jesli
    chodzi o to "napewno" to napisalem czym napewno bym sie zajmowal.....
    Ciesze sie ogromnie ze sama sobie piszesz pisma i nie bedziesz potrzebowala
    lachy fachmana. I pewnie dzieki temu nie trafimy na siebie.

    A na koniec droga Tatiano..... przypomne ci pewien znany cytat : "... Nie
    sadz by samemu nie bydz sadzonemu..."
    Jak mozesz i na jakiej podstawie wydawac na mnie wyrok ze odstawiam
    fuszerke????
    Mozliwe ze sie znamy.. a jeszcze bardziej mozliwe ze nie, gdyz nie bywam
    czesto w Gliwicach, a cos mi sie wydaje ze pochodzisz z tych okolic....

    Ja ciebie i twojej wiedzy nie oceniam i nie zrobie tego.

    A co do szkolnych przyjacol... nie musze ich odnajdywac, gdyz caly czas mam
    kontakt ze moimi przyjaciolmi ze szkolnych lat
    :-)

    pozdrawiam serdecznie
    Arti

    ps.

    Co to jest ta "Tajna Organizacja Wrednych Ksiezniczek"?
    :)))))

  • 4. Data: 2002-10-22 18:27:21
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    potrzebowala
    > lachy fachmana. I pewnie dzieki temu nie trafimy na siebie.

    Tatianie nie chodziło, jak się domyślam o to, czym napewno byś się
    zajmował, tylko o to, że spłodzone przez Ciebie podania NA PEWNO pełne
    byłyby błędów ortograficznych. Te ostatnie zaś psują wizerunek nawet
    najbardziej poprawnego merytorycznie podania.

    Kto zniknie z "Na dobre i na zle"? >>> http://link.interia.pl/f1670

  • 5. Data: 2002-10-22 19:18:34
    Od: "Arti" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Sebastian D-D" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > byłyby błędów ortograficznych. Te ostatnie zaś psują wizerunek nawet
    > najbardziej poprawnego merytorycznie podania.

    hmmm to jak to jest z tym napewno czy na pewno?

  • 6. Data: 2002-10-22 19:50:09
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Sebastian D-D zamieszkała pod adresem
    <s...@i...pl> napisała:

> [...]
    > byłyby błędów ortograficznych. Te ostatnie zaś psują wizerunek nawet
    > najbardziej poprawnego merytorycznie podania.

    Dzięki za wyjasnienie, dokładnie o to mi chodzilo.
    Poza tym o to, że ktoś, kto chce pomagac innym w pisaniu podań chyba nie
    powinien zadawać takich pytań.

  • 7. Data: 2002-10-22 19:54:14
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    <a...@p...pl> napisała:

    > Z laski swojej Tatiano, zechciej dokladnie przeczytac moj post...
    Jesli
    > chodzi o to "napewno" to napisalem czym napewno bym sie zajmowal.....

    Przeczytałam ,wyjasnione zostało "napewno".

    > Ciesze sie ogromnie ze sama sobie piszesz pisma i nie bedziesz
    > potrzebowala lachy fachmana. I pewnie dzieki temu nie trafimy na
    siebie.

    Również się cieszę z tego powodu, bo nie uważam, że pisma z błędami były
    tym o co mi chodzi ;-)

    > A na koniec droga Tatiano..... przypomne ci pewien znany cytat : "...
    > Nie sadz by samemu nie bydz sadzonemu..."

    Dziękuję, to cytat na dziś. Będzie cytat na jutro?

    > Jak mozesz i na jakiej podstawie wydawac na mnie wyrok ze odstawiam
    > fuszerke????

    Na podstawie _dokładnego_ przeczytania Twojego postu własnie.

    > Mozliwe ze sie znamy.. a jeszcze bardziej mozliwe ze nie, gdyz nie
    bywam
    > czesto w Gliwicach, a cos mi sie wydaje ze pochodzisz z tych
    okolic....

    I popatrz, tu sie mylisz. To że mam adres na linkorze nie świadczy o
    tym, żem Gliwiczanka.
    Ale gratuluję domyślności i cierpliwości.

    > Ja ciebie i twojej wiedzy nie oceniam i nie zrobie tego.

    Nie bardzo masz po czym...

    > A co do szkolnych przyjacol... nie musze ich odnajdywac, gdyz caly
    czas
    > mam kontakt ze moimi przyjaciolmi ze szkolnych lat
    > :-)

    Widzisz, nie kazdy ma takie szczęście. Są ludzie, którzy po szkołach czy
    studiach wyprowadzili się gdzieś a chcieliby odnaleźć znajomych. A może
    dopiero ukończyłeś szkołę i dlatego jesteś w stałym kontakcie z
    przyjaciółmi z niej?

    > ps.
    >
    > Co to jest ta "Tajna Organizacja Wrednych Ksiezniczek"?
    > :)))))

    To jest.... Tajna Organizacja Wrednych Ksiezniczek właśnie. Nie wiesz
    kto to Xena?

  • 8. Data: 2002-10-22 21:30:05
    Od: "Arti" <a...@p...pl>

    > To jest.... Tajna Organizacja Wrednych Ksiezniczek właśnie. Nie wiesz
> [...]

    Xene widzialem w tv w jakims serialu dla dzieci.... Ale nie wiedzialem ze ta
    Xena ma na imie Tatiana..
    Jednak jestem zaskoczony arcy madroscia Xeny... domyslam sie ze Xena juz po
    studiach prawniczych i czesto spotykanym ( lecz nie w kazdym przypadku na
    szczescie)efektem ubocznym takowych studiow jest tzw. "kompleks mlodego
    magistra"

    pozdrawiam i zdrowia zycze :)))))
    Arti

  • 9. Data: 2002-10-23 10:10:45
    Temat: Odp: Biuro Pisania Podań, pytanie...
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    > Tatianie nie chodziło, jak się domyślam o to, czym napewno byś się
    > zajmował, tylko o to, że spłodzone przez Ciebie podania NA PEWNO pełne

    Kolega Arti to niedosc, ze wyuczony perfekcyjnie to jeszcze bystrzak ;)))

    Hehehe!

    Smerf

  • 10. Data: 2002-10-24 06:16:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiesz kto to Xena?

    Wiem! Suczka Amstaffka mojego sąsiada.Serio.

    Leszek