  • Data: 2008-07-07 07:09:34
    Temat: Re: Biorę kredyt i wyjeżdżam do UK - będą mnie ścigać?
    Od: "witek67" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zastanów sie czy warto palic za soba mosty? moze sie okazac ze za kilka lat
    bedziesz musiał przyjechać do Polski na kilka dni np na pogrzeb kogoś z
    rodziny, mając tak porypany rząd moze sie okazać ze wprowadza ustawe ze
    kredytobiorcy nie spłacający zobowiązania to przestepcy i Cie zwina na
    granicy, albo dożywotnio nie wjedziesz do kraju

    pozdrawiam