  • 11. Data: 2003-01-17 20:12:07
    Temat: Re: Biopaliwa upadły
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tristan Alder"

    > Czy ktoś może mi wyjaśnić przed czym uratował i dlaczego ustawa, ktora
    > miała chronić nasze, i tak już zmasakrowane środowisko jest tutaj tak
    > negatywnie odbierana?

    Ja np odbieram ją negatywnie ponieważ coś mi chcą nakazywać,
    nie zostawiając żadnego wyboru.
    Przecież chyba po to są różne organizacje konsumencje i Urząd
    Antymonopolowy żeby nas bronić przed takimi praktykami, a z systemem
    nakazowym pożegnaliśmy się chyba ostatecznie.
    Niezależnie od tego czy silnikom to może zaszkodzić czy nie, ja nie lubię
    jak się mnie uszczęśliwia na siłę tłumacząc, że to dla mojego dobra. To tak
    jakby ludzio zakazać palić bo im to szkodzi, albo sprzedać tylko jeden
    gatunek papierosów ;-))
    *** blad ***

  • 12. Data: 2003-01-17 20:49:22
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Czy ktoś może mi wyjaśnić przed czym uratował i dlaczego ustawa, ktora
    > miała chronić nasze, i tak już zmasakrowane środowisko jest tutaj tak
    > negatywnie odbierana?

    Przypuszczam, że wiele Ci wyjaśni w tym względzie lektura uzasadnienia
    prezydenckiego weta.

    Od siebie jeszcze dodam to czego z różnych względów tam nie znajdziesz.
    IMHO ustawa nie miała chronić żadnego środowiska i to kolejna próba
    bezczelnego załatwiania cudzym kosztem swoich interesów przez grupkę
    osób mających wpływ na uchwalane prawo.
    A że hasła miejsc pracy i ochrony srodowiska są dosyć nośne to pewnie
    wydawało im się, że wszystko gładko pójdzie i nikt się w tym wszystkim
    nie zorientuje.

    Dzisiejsza Rzepa donosi o kolejnej takiej próbie w innej branży.

    Pix

  • 13. Data: 2003-01-17 21:03:19
    Od: "Asdax" <a...@p...NO_SPAM.fm>

    rownie radosna jest wiadomosc ze Lapinski takze upadl hyhy
    pzdr
    Asdax

  • 14. Data: 2003-01-18 09:44:49
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik blad napisał:

> [...]
    >Antymonopolowy żeby nas bronić przed takimi praktykami, a z systemem
    >nakazowym pożegnaliśmy się chyba ostatecznie.

    Moment! Przecież jest całe stado nakazów! Nie możesz zaśmiecać
    środowiska itp. Są już teraz nakazy regulujące skład spalin. przecież
    kontrolują to na drogach i stacjach.

    > Niezależnie od tego czy silnikom to może zaszkodzić czy nie, ja nie lubię
    >jak się mnie uszczęśliwia na siłę tłumacząc, że to dla mojego dobra. To tak
    >jakby ludzio zakazać palić bo im to szkodzi,

    Bo szkodzi innym! I powinno się zakazać. Już są częściowe zakazy w tej
    sprawie. I nadal spotykam się z tym, że palarnie są na schodach, tam
    gdzie się przechodzi. Ziemia jest dla wszystkich i jak chcesz szkodzić
    SOBIE, to SOBIE szkódź, ale nie mi. I jestem ZA ustawami regulującymi
    szkodzenieu środowisku oraz innym.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 15. Data: 2003-01-18 10:38:53
    Temat: Odp: Biopaliwa upadły
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0b7n4$5pm$...@s...bnet.pl...
    marzyciele tak to wejdzie w zycie :-) z naniesionymi poprawkami ...

    Sandra

  • 16. Data: 2003-01-18 12:21:20
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > marzyciele tak to wejdzie w zycie :-) z naniesionymi poprawkami ...

    Cała sprawa rozbija się właśnie o te poprawki tudzież odrobinę
    zdrowego rozsądku :-)

    Pix

  • 17. Data: 2003-01-18 15:11:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tristan Alder"

    > Moment! Przecież jest całe stado nakazów! Nie możesz zaśmiecać
    > środowiska itp. Są już teraz nakazy regulujące skład spalin. przecież
    > kontrolują to na drogach i stacjach.

    akurat takie biopaliwo poprawi spaliny
    byloby mniej spalin jakbysmy nie stali w korkach tylko wreszcie zrobiliby u
    nas metro i obwodnice
    *** blad ***

  • 18. Data: 2003-01-18 16:42:36
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik blad napisał:

    >Użytkownik "Tristan Alder"

    >akurat takie biopaliwo poprawi spaliny

    Nie wiem. Pytam. Z tego co mówią dziennikarze -- ma poprawić.

    >byloby mniej spalin jakbysmy nie stali w korkach tylko wreszcie zrobiliby u
    >nas metro i obwodnice

    A to też. Ale jedno drugiemu nie przeszkadza.

  • 19. Data: 2003-01-18 16:50:10
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Rider napisa_(a):
    > Dolac 4,5%

    Nie 4,5% a minimum 4,5...

    KG

  • 20. Data: 2003-01-20 11:32:23
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > akurat takie biopaliwo poprawi spaliny
    > byloby mniej spalin jakbysmy nie stali w korkach tylko wreszcie zrobiliby
    > nas metro i obwodnice
    > *** blad ***
    No pewnie i jeszcze co?
    Robcie sobie te obwdnice i metro za swoje pieniazki nie za wszystkich
    podatnikow z Polski.

    AJA