  • Data: 2014-04-04 11:50:37
    Temat: Re: Biegły - sąd - wynagrodzenie
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SJS wrote:

    > Coś wyraźnie złego dzieje się sądownictwie - te opóźnione wypłaty to
    > tylko jeden z wielu sygnałów.

    Bo sądy są hojne. Dla przestępców.
    Właśnie mnie zabił wyrok w sprawie o oszustwo - oskarżony naciągnął 62 osoby
    na 20 - 25 zł. Wyrok - 3 lata w zawiasach, naprawienie szkody, czyli zwrot
    poszkodowanym kasy, grzywna w wysokości 1000zł, wpłata na rzecz Skarbu
    Państwa 380zł, z kosztów sądowych zwolniony.
    Moje wycieczki do sądu kosztowały 210 zł, na pierwszej rozprawie było ponad
    40 osób, z których każda miała prawo do zwrotu kosztów podróży.
    A gdzie praca prokuratora, policjantów, sędziego, protokolanta?

    To nie dziw się, że na Twoje wynagrodzenie brakuje kasy.

    J.

    www.kontestacja.com