  • Data: 2002-01-04 16:18:34
    Temat: Re: Bezrobotny a MPK?
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Górski <p...@l...krakow.prv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a14hge$i2k$...@n...tpi.pl...

    > Kiedys jechałem autobusem i strasznie się nudziłem, więc przeczytałem ich
    > regulamin ale nie ma tam ani słowa o bezrobotnych. Napewno cos takiego nie
    > obowiazuje w Krakowie

    Pewno nie tylko w Krakowie. Nigdy nie słyszałam o takim czymś, a zdarzyło mi
    się w ostatniej pięciolatce jeździć regularnie "czerwonymi" kilku miastach
    (Katowice, Wa-wa, na Śląsku, na Opolszczyźnie).
    Myślę, że mogło się zdarzyć, że kiedyś kanar komuś takiemu odpuścił, ale
    bądźmy realistami - jak taki kontroler mógłby sprawdzić czy rzeczywiście
    delikwent jedzie do Urzędu Pracy złożyć swój autograf ??

    Monika