  • Data: 2003-05-23 07:36:31
    Temat: Re: Beznadzieja - video ?
    Od: "Aaapsik" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hodik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bagsus$3u8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > i ze ma swiadka ktory zdazyl zapisac moje numery, i
    > ze nakrecil moj samochod kamera pod blokiem, (kiedy to stal po stluczce w
    > katowicach), tlumaczylem mu ze skoro swiadek spisal numery to dlaczego nie
    > zadzwonil na policje i ze dlaczego policja mnie nie szuka, i dlaczego nie
    > znalazl mnie w ten sam dzien, tylko przyszedl do mnie tydzien po tym
    > zajsciu. Niestety rozmowy spelzly na niczym, mezczyzna ten ma Honde, i
    > wedlug opisu jego samochod stal pod jego domem, a niestety dom jego jest
    na
> [...]
    w sprawie nagranai kamera :-)
    czy to masz potwierdzone na pismie? widziales nagranie?

    wydaje mi sie, ze byl watek na grupie, ze mozna filmwoac tlum, ale
    filmowanie konkretnej osoby bez jej zgody to
    naruszenie przepisow (naruszenei mir/prawa osobowych czy cos takiego)
    jesli by tak bylo, i mialbys na pismie/kopie kasety etc,. to mozesz
    zaskarzyc ta osobe za naruszenie swojej
    nietykalnosci (czy jakos tak szlo)

    najlepsza obrona jest atak ;-)

    tu pytanie do grupy - dobrze mysle ?