    From: r...@i...com.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezkarność Gminy
    Date: 10 Aug 2004 16:33:53 +0200

    > Dnia 10 Aug 2004 08:32:08 +0200, Krzysztof naskrobał(a):

    > 1. wykup mieszkanie na własność.
    > 2. załóż liczniki
    > 3. wypowiedz umowę na prąd, wodę, gaz, ogrzewanie.
    >
    > w ten sposób nie będziesz dopłacał do interesu.
    >
    > Jak będą uparci spowoduj aby zabrakło szyb w zimie. Na pewno wyjdzie taniej
    > niż proces sądowy przy takim trudnym roszczeniu.
    >

    > --
    > United Devices Cancer Research Project
    > www.grid.org
    > lobo_(małpa)autograf.pl
    Nie chciałem sprawy nadmiernie komplikować , więc wszystkiego nie napisałem.
    Ale widzę że muszę dodać że :
    Dzicy mnie zaszantażowali że opuszczą mieszkanie gdy zrzeknę się wszystkich
    roszczeń wobec nich . Wiedzieli po prostu że nie mam żadnych szans na
    przeprowadzenie eksmisji a z drugiej strony nieskuteczne było dochodzenie od
    nich na drodze sądowej i komorniczej zaległych opłat czynszowych.
    Tak więc po latach mieszkanie odzyskałem , ale kwota zaległego czynszu z
    odestami osiągnęła nieomal wartość mieszkania. Tą kwotę chcę odzyskać od Gminy.
    Gminę cały czas informowałem o tym że dzicy są niewypłacalni i nie płacą
    czynszu , ale jak już pisałem nie sprawiło to na nikim wrażenia.Gmina nie
    podjęła żadnych działań , mimo że tylko ona miała możliwość prowadzenia
    eksmisji. To spowodowało moje straty .