    Subject: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Sun, 7 Mar 2021 10:33:16 +0100

    > Robert chce zapewne powiedzieć tylko i wyłącznie tyle, że jak już będzie
    > nawalanka to czysto technicznie, masz dużo mniejsze szanse aby pobić
    > policjanta, albo nie zostać samemu pobitym.

    On napisał coś innego. Że obrona przed represjami jest popełnianiem
    przestępstwa, a dyskusja z kulsonem to "filozofowanie".
    Temu kolesiowi wydaje się, że obywatel nie ma prawa dyskutować z
    kulsonem, nawet jeżeli kulson nie ma racji. A jak dyskutuje, to kulson
    słusznie używa ŚPB, bo "filozofowanie" jest przestępstwem.

    Mało tego, on twierdzi, że prowokatorem jest obywatel, który protestuje
    przeciwko bezprawnemu legitymowaniu. To smutne i przerażające, że tacy
    ludzie noszą mundury.

    https://tvn24.pl/pomorze/szczecin-sad-umorzyl-sprawe
    -o-ukaranie-uczestnikow-protestu-pod-kuria-4780411

    "Dodatkowo sędzia uznała, że odmowa podania danych osobowych w tej
    sytuacji była zasadna, bo działania policji były bezpodstawne, ponieważ
    zgromadzenie było legalne i nikt nie popełnił tam wykroczenia czy tym
    bardziej przestępstwa."

    Pozdrawiam
    Piotr