  • Data: 2006-11-29 19:06:19
    Temat: Re: Awaria rozrządu w silniku 2.0 HDi - błąd ASO - co robić?
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ursa" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ekkjr0$jk5$1@news.onet.pl...

    > Swego czasu miałem Peugeota 307 z silnikiem 2.0 HDI 90 KM. Jeździłem nim
    > przez 3 lata, po 100 kkm wymieniłem kompletny rozrząd w ASO (nr 1) i....
    > sprzedałem samochód szwagrowi.

    (ciach)

    Odpowiedzialnosc z tytulu tej uslugi zakonczyla sie w momencie oznaczonym na
    jakims papierku . Zakladamy ze gwarancja nie byla dluzsza niz 2 lata wiec
    juz po ptakach .
    Zalozenie im sprawy cywilnej moze byc kosztowne i czasochlonne . Bedziesz
    musial miec opinie bieglego z PZMOTU co tez bedzie kosztowac .
    Twoj okres ochrony na ta usluge skonczyl sie po tych dwoch latach niestety .

    J.