  • Data: 2008-08-04 13:30:38
    Temat: Re: Auto sprzedane bez umowy
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 04 Aug 2008 15:23:36 +0200, Alek napisał(a):

    > Ale co mu po takiej odpowiedzi? Jeśli nabywca takiej kombinacji nie
    > przeprowadzi to kicha. A zbywca takiego ruchu wykonać nie może bo danych
    > nabywcy nie zna.

    Ech, to był w sumie żart, a może i podżeganie ;-) Chodzi o to, że Twój
    zbywca też może sobie sfałszować umowę.
    No ale to jest także przestępstwo, więc nie zachęcam.

    A na poważnie: par. 13 ust. 2 rozporządzenia min. infrastruktury ws.
    rejestracji i oznaczania pojazdów nie mówi nic o umowie, lecz o
    dokumencie. Ja bym spróbował złożyć w urzędzie oświadczenie o zbyciu, ze
    wskazaniem okoliczności sytuacji (rozumiem, że sprzedawca został jakoś
    tam omotany). Niech się urząd biedzi, niech sobie wydaje decyzje
    administracyjne.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl