  • Data: 2010-03-19 08:30:10
    Temat: Re: Auto sprowadzone z USA, dokumenty i ubezpieczenie AC
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.03.2010 Adam Czarnecki <a...@w...pl> napisał/a:
    > Kupiłem kilka dni temu auto, sprowadzone kilka miesięcy temu z USA.
    > Kupiłem je od osoby, która była pierwszym właścicielem auta z kraju i
    > miała je zarejestrowane na siebie.
    > Podczas zawierania umowy kupna-sprzedaży otrzymałem tylko dowód
    > rejestracyjny, OC oraz kartę pojazdu.
    >
    > Mam teraz pytanie - czy powinienem otrzymać jeszcze jakieś inne
    > dokumenty? Np. dokumenty celne, dowód zakupu z USA czy coś innego ?
    >
    > Pytam, ponieważ podczas zawierania polisy AC pani od ubezpieczeń
    > powiedziała mi, że muszę mieć dokumenty świadczące o POCHODZENIU
> [...]
    hm..
    Jak dla mnie to jak kupiles ZAREJESTROWANY samochod, w polsce - to dla Ciebie
    dokumentem pochodzenia pojazdu jest umowa kupna sprzedazy zawarta z sprzedawca,
    karta pojazdu, dowod rejestracyjny i oc.

    Clo, vat, akcyza, oplata "ekologiczna", dowod zakupu od poprzedniego
    sprzedajacego - to sprawy sprowadzajacego I tyle.

    Wydzial komunikacji ktory rejestrowal samochod ma je zreszta w swoich zasobach
    - wiec podejrzewam ze tam mozesz uderzyc z prosba o jakies kserokopie.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/