  • 31. Data: 2010-06-21 12:33:37
    Temat: Re: Aspekt prawny podsluchiwania opiekunki do dziecka?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-21 13:09, Użytkownik Henry(k) napisał:

    > Nie jeżeli z tej łazienki korzysta jeszcze ktoś inny.

    Mylisz się, jestem ograniczony w wykorzystaniu tego nagrania
    ale robić je mogę. A jak jeszcze poinformuje o tym każdego
    wchodzącego to jestem już całkiem kryty.

    > Dlaczego nie? Płacisz jej za pracę, a nie za niewolnictwo.

    Płace nie tylko za pracę ale i za poświęcony czas.
    Czas poświęcony dziecku a nie intymnym czy tajnym rozmowom.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2010-06-21 12:36:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-21 13:14, Użytkownik Jan napisał:

    > Przeczytaj spokojnie przepis ustawy, to będzie łatwiej rozmawiać. Nie
    > tylko nie możesz podsłuchiwać opiekunki bez jej wiedzy, ale również
    > własnej żony i dorastającej córki, jak one nic o tym nie wiedzą. Już
    > samo założenie urządzenia podlega karze.
    > Możesz również kogoś okraść lub obić komuś pysk. Jak się to obitemu
    > spodoba, to możesz to oczywiście robić nadal. Jak się jednak nie
    > spodoba, to możesz mieć problem. Wszczęcie postępowania następuje tylko
    > na wniosek pokrzywdzonego.

    Ja nie chce podsłuchiwać opiekunki, ja chce monitorować własne
    nieletnie dziecko czy się nic nie dzieje z nim złego, np. nie płacze.
    Dotrze to wreszcie do niektórych czy nie bardzo ?

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2010-06-21 12:38:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-21 13:07, Użytkownik szerszen napisał:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > chyba troche za daleko poplynales w swojej podejrzliwosci :)

    Czy aby na pewno ?
    W takich sytuacjach napisał bym np. "nie wiem jak ona ale ja"
    i nie było by wątpliwości, a że napisał inaczej to wątpliwości są.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2010-06-21 12:43:56
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-06-21 14:08, szerszen pisze:

    > mowimy o np 2 latku przebywajacym w domu, opiekunka w tym domu jest gosciem

    Raczej pracownikiem.

    --
    spp

  • 35. Data: 2010-06-21 12:44:45
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-06-21 14:36, RadoslawF pisze:

    > Ja nie chce podsłuchiwać opiekunki, ja chce monitorować własne
    > nieletnie dziecko czy się nic nie dzieje z nim złego, np. nie płacze.
    > Dotrze to wreszcie do niektórych czy nie bardzo ?

    No to monitoruj dziecko. Tylko i wyłącznie.

    To tak jak kontrolowaniem służbowej poczty - jak przypadkiem trafisz i
    otworzysz prywatny list to już przestaje być zabawa. :(

    --
    spp

  • 36. Data: 2010-06-21 12:49:47
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Liwiusz pisze:

    > A monitoring?

    Napis nad wejściem do mieszkania "mieszkanie monitorowane i
    podsłuchiwane", czy uprzedzenie o tym gości załatwia sprawę. Przecież
    chodzi tylko o informacje nie przeznaczone dla podsłuchiwacza czy
    podglądacza.

  • 37. Data: 2010-06-21 12:50:36
    Od: Jan <j...@w...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Ja nie chce podsłuchiwać opiekunki, ja chce monitorować własne
    > nieletnie dziecko czy się nic nie dzieje z nim złego, np. nie płacze.
    > Dotrze to wreszcie do niektórych czy nie bardzo ?
    >
    > Pozdrawiam

    To powiedz jej o tym. W czym problem?

  • 38. Data: 2010-06-21 12:56:35
    Od: Jan <j...@w...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > z przytaczanago przez ciebie artykupu, po pierwsze nie wynika
    > nielegalnosc podluchu sama w sobie, to ra, chyba ze jest jakis inny
    > przepis moiwacy o takiej nielegalnosci
    >
    > po drugie nie mowimy o podsluchu, tylko o monitoringu

    1.Znamiona czynu:
    -zakładanie
    -posługiwanie się
    2.Bez specjalnego znaczenia. Chodzi o informacje nie przeznaczone dla
    podsłuchiwacza czy podglądacza.

  • 39. Data: 2010-06-21 12:57:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Czy aby na pewno ?

    w tym wypadku na 100%

  • 40. Data: 2010-06-21 12:58:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Raczej pracownikiem.

    jak zwal tak zwal, jest na obcym gruncie :)