  • 1. Data: 2013-09-12 22:25:23
    Temat: Argumentatio ad personam przed sadem ?
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    Jak mozna obnizyc wiarygodnosc swiadka lub osoby oskarzonej, ktora podpiera sie
    zeznaniem swiadka ?
    Czy podanie innych sytuacji ( niezwiazanych z dana sprawa), gdzie ta osoba ewidentnie
    klamala, spowoduje ostrozne podejscie sadu do sprawy rozpatrywanej ?

  • 2. Data: 2013-09-13 01:38:24
    Temat: Re: Argumentatio ad personam przed sadem ?
    Od: "Bereza" <C...@i...pl>

    Uzytkownik "Marek Wisniewski" <m...@g...com> napisal w
    wiadomosci news:b052c7b7-8d03-4663-ae51-7d2e467ddc4f@googlegrou
    ps.com...
> [...]
    > Czy podanie innych sytuacji ( niezwiazanych z dana sprawa), gdzie ta osoba
    > ewidentnie klamala, spowoduje ostrozne podejscie sadu do sprawy

    tak, ale musi to byc udokumentowane/weryfikowalne i podniesione jako zarzut
    wiarygodnosci swiadka.

    Bereza K.

  • 3. Data: 2013-09-13 20:07:21
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 12 wrz 2013 22:25, Marek Wisniewski pisze:
> [...]
    > niezwiazanych z dana sprawa), gdzie ta osoba ewidentnie klamala,
    > spowoduje ostrozne podejscie sadu do sprawy rozpatrywanej ?

    Na sądzie wrażenie mogłoby zrobić wcześniejsze karanie za składanie
    fałszywych zeznań. Natomiast dla samego procesu w jakiejś sprawie
    bawienie się w przywoływanie jakichś sytuacji, dowodów na kłamanie itd.
    to strata czasu.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2013-09-13 20:15:14
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2013 20:07:21 UTC+2 użytkownik .B:artek. napisał:

> [...]
    >
    > fałszywych zeznań. Natomiast dla samego procesu w jakiejś sprawie
    >
    > bawienie się w przywoływanie jakichś sytuacji, dowodów na kłamanie itd.

    Zmartwiles mnie.
    A co, jesli chodzi o dzialania danej osoby , ktore ewidentnie lamia prawo ?
    Jesli sie wypomni czyjes przypadki lamania prawa w innych przypadkach (
    nieosadzonych), to czy jego zeznania w danej sprawie beda mniej wiarygodne ?

  • 5. Data: 2013-09-13 20:18:02
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2013 20:15:14 UTC+2 użytkownik Marek Wisniewski napisał:

> [...]
    nieosadzonych), to czy jego zeznania w danej sprawie beda mniej wiarygodne ?

    Czy pokazanie sadowi, ze dana osoba lamie prawo w roznych innych sytuacjach bedzie
    mialo wplyw na ocene jej zeznan ?

  • 6. Data: 2013-09-13 20:31:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.09.2013 20:15, Marek Wisniewski pisze:

    [ciach ogromny cytat]

    > Zmartwiles mnie.
    > A co, jesli chodzi o dzialania danej osoby , ktore ewidentnie
    > lamia prawo ?

    A u was biją Murzynów.

    > Jesli sie wypomni czyjes przypadki lamania prawa w innych
    > przypadkach ( nieosadzonych), to czy jego zeznania w danej
    > sprawie beda mniej wiarygodne ?

    Zeznania osób nieumiejących zawijać wierszy i niezdolnych do poprawnego
    cytowania są automatycznie odrzucane ;->

  • 7. Data: 2013-09-13 21:03:09
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2013 20:31:01 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > W dniu 13.09.2013 20:15, Marek Wisniewski pisze:
    >

    > [ciach ogromny cytat]

    > A u was biją Murzynów.

    > Zeznania osób nieumiejących zawijać wierszy i niezdolnych do poprawnego
    >
    > cytowania są automatycznie odrzucane ;->
    >

    > --
    >
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Moj komputer sam ukrywa cytaty, wiec sie odpierdol z Twoimi problemami ode mnie i
    zglos sie do jakiegos fachowca.

  • 8. Data: 2013-09-13 21:29:29
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-09-13 21:03, Marek Wisniewski pisze:
    > Moj komputer sam ukrywa cytaty, wiec sie odpierdol z Twoimi problemami
    > ode mnie i zglos sie do jakiegos fachowca.
    Za posiadanie komputerów samo ukrywających cytaty, kara śmierci to za
    mało, a jeszcze do tego ją u nas znieśli :-/

    Maciek

  • 9. Data: 2013-09-14 03:33:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.09.2013 21:03, Marek Wisniewski pisze:

    > Moj komputer sam ukrywa cytaty, wiec sie odpierdol
    > z Twoimi problemami ode mnie i zglos sie do jakiegos fachowca.

    To ty masz problemy, buraku.

    *plonk*

  • 10. Data: 2013-09-14 20:06:26
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

> [...]
    >
    > fałszywych zeznań. Natomiast dla samego procesu w jakiejś sprawie
    >
    > bawienie się w przywoływanie jakichś sytuacji, dowodów na kłamanie itd.

    Twierdzisz, ze udowadnianie, ze ktos jest swirem manipulujacym ludzmi i prawda,
    ewidentnie klamiacym, nie zrobi na sedzim wrazenia ?
    No tak, ostatnio zamkneli swira, tak, ze Komoruski musial litosc okazac...
    Twierdzisz, ze dla sadu , jak ma zeznanie, to jest to dowod i nikt sie nie bedzie
    zastanawial, czy to jest prawdziwe ?
    Twierdzisz, ze sedziowie sa poldebilami, ktorzy nie potrafia rozroznic prawdy od
    falszu ?

    No to mnie zmartwiles do kwadratu.