  • Data: 2013-03-24 00:37:02
    Temat: Re: Arabski prywatnie skarzony... o co??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli chodzi o grupę .prawo - nie gra roli.
    > Pogadaj z jakimś kierowcą dużego przedsiębiorstwa
    > komunikacyjnego i spytaj go, jakie są skutki
    > "grzecznościowego" wysadzenia pasażera poza
    > przystankiem przy którym to wysadzaniu temu
    > pasażerowi (bardzo dosłownie) powinęła się przy tym noga.

    No ale tutaj pasażerowie zamówili kurs na przystanek polowy, o ile mnie
    pamięć nie myli.

    > Jak mniemam hasło "kacyk" sugeruje siłę wrzasku
    > pasażera którego nie chcieli wysadzić w szczerym
    > polu, ale to już jest poza zakresem rozważań ;)

    Za to nasuwa mi pomysł na szkolenie osób odpowiedzialnych za
    bezpieczeństwo: szkolenie powinno obejmować próby w postaci żądań z
    (możliwością ich wystąpienia bez zapowiedzi) ze strony Bardzo Ważnych
    Osób do złamania procedur - tak żeby każde także żądanie w przyszłości
    mogło być traktowane jako kolejna niezapowiedziana próba.