  • 1. Data: 2004-10-30 18:58:36
    Temat: Apelacja dluga czy krotka??
    Od: "liloo" <jola.pokorska(***)@autocom.pl>

    Witam wszystkich

    Dostalam wyrok z Sadu Grodzkiego (dot. wykroczenia) i nie zgadzam sie z nim
    w zupelnosci.

    Pytanie: czy apelacja powinna byc jak najbardziej krotka i tresciwa, czy
    moze byc dluzsza (wyszlo mi jak na razie 7stron:)) i przez to bardziej
    wyczerpujaca.

    Spotkalam sie z opinia, ze dlugiej apelacji nie bedzie sie nikomu chcialo
    czytac. Czy to prawda???

    Z tym, ze mam baaaaardzo duzo zastrzezen zarowno do wyroku jak i do
    uzasadnienia, ale nie wiem czy wdawac sie we wszystkie szczegoly. Np jezeli
    pominieto znacznac czesc zeznan swiadka (akurat te na moja korzysc), czy
    tylko napisac ze zostaly pominiete czy pisac dokladnie co zostalo pominiete.

    Bardzo dziekuje wszystkim za pomoc.

    Jolka

  • 2. Data: 2004-10-30 19:08:53
    Temat: Re: Apelacja dluga czy krotka??
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik liloo napisał(a) w wiadomości

    > Spotkalam sie z opinia, ze dlugiej apelacji nie bedzie sie nikomu chcialo
    > czytac. Czy to prawda???

    Prawda.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-10-30 19:11:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Prawda.

    Chyba, że będzie ciekawe. No bo jak w kółko będzie o tym, ze sąd był
    stronniczy, to pewnie poza 2 stronę mało kto przebrnie, a argumenty mogą nie
    zostać zauważone.

  • 4. Data: 2004-10-30 19:15:23
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    liloo wrote:
> [...]
    > wyczerpujaca.
    >
    > Spotkalam sie z opinia, ze dlugiej apelacji nie bedzie sie nikomu chcialo

    Odpowiedź już dostałaś, a teraz uzasadnienie ;) - zastanów się, gdybyś
    Ty miała taką czytać to jaką byś wolała?

    KG

  • 5. Data: 2004-10-30 19:30:08
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    A tobie by się chciało czytać?

    --
    Falkenstein

  • 6. Data: 2004-10-30 19:31:58
    Od: "liloo" <jola.pokorska(***)@autocom.pl>

    obawiam sie, ze jak nie napisze dokladnie wszystkiego co bylo nie tak, to
    nie uznaja moich racji....

    Jolka

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsgo64ip0mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

  • 7. Data: 2004-10-30 19:39:31
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Oct 2004 21:31:58 +0200, liloo
    <jola.pokorska(***)@autocom.pl> napisał:

    > obawiam sie, ze jak nie napisze dokladnie wszystkiego co bylo nie tak, to
    > nie uznaja moich racji....
    >
    > Jolka

    Pisz zwięźle. Krótko, bo na pewno 7 stron nikomu się nie będzie chciało
    przeczytac... chyba, że sędzia da to jako pracę domową jakiemuś
    aplikantowi...

    --
    Falkenstein

  • 8. Data: 2004-10-30 19:49:11
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    A przypadkiem Apelacji nie powinien skladac OBRONCA?

  • 9. Data: 2004-10-30 19:54:48
    Od: "liloo" <jola.pokorska(***)@autocom.pl>

    Użytkownik "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl> napisał w wiadomości
    > A przypadkiem Apelacji nie powinien skladac OBRONCA?

    nie koniecznie, moge ja jako obwiniona
    (tak mi przynajmniem powiedzieli w Sadzie Grodzkim)

    Jolka

  • 10. Data: 2004-10-30 20:04:34
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    ::WireFree:: wrote:
    > A przypadkiem Apelacji nie powinien skladac OBRONCA?

    tylko od wyroku sądu okręgowego

    KG