    From: "Janusz Z. Sawicki" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Apelacja
    Date: Sun, 30 Apr 2006 12:34:57 +0000 (UTC)

    Kaiser Souza <k...@g...pl> napisał(a):

    > Jeśli SR, który wydał uchylony wyrok był włąściwy
    był właściwy

    >to SO po uchyleniu przekazuje sprawę do tego właśnie SR,
    a czy można wnioskować o jakąś zmianę terytorialną SR, poza granice np
    województwa? Cóż mi z tego, że sprawa "zejdzie" z II pietra na I piętro (
    dosłownie)i tak czy owak odbędzie się w tym samym budynku?
    Głos ludzu w tej sprawie i głos prawników spoza województwa, jest dość
    jednoznaczny: wyrok nas mnie to zmowa korporacji.

    > z tym, że nie będzie sprawy prowadził ten sędzia, kitóry uchylony wyrok
    wydał.
    To akurat wiedziałem, ale chwała Panu Bogu i Ustawom za taki rozsądek. Temu
    sędziem w apelacji, zarzuciłem m.in. brak bezstronności, działanie na rzecz
    skarżącego, odmowę powołania biegłych, wyłączenie spod jawności, itp.

    Jeśli Ciebie nie męczę to jak to zrobić, aby sprawa odbyła się poza moim
    województwem?!
    pzdr
    JZS