  • 11. Data: 2005-12-21 21:52:12
    Temat: Re: Antyradar - legalność?
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    > Ale żeby sprawdzić, pewnie musisz dokonać czynu zabronionego, czyli użyć
    > go w samochodzie :-)))

    a czy np nie moge wyjechać samochodem do kraju gdzie jest on legalny i tam
    go zamontować (przewozić go w postaci uszkodzonej np rozkręcony w
    kawałeczki)

    Lewis
    red GSF 400

  • 12. Data: 2005-12-21 23:49:17
    Temat: Re: Re: Antyradar - legalność?
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Wed, 21 Dec 2005 22:52:12 +0100, Lewis napisał(a):

    > a czy np nie moge wyjechać samochodem do kraju gdzie jest on legalny i
    > tam go zamontować (przewozić go w postaci uszkodzonej np rozkręcony w
    > kawałeczki)
    Nie musisz az tak. Wystarczy w bagazniku niepodlaczony.
    Zabronione jest uzywanie i posiadanie w aucie gotowego do uzycia.
    Zamkniety w pudelku w bagazniku za gotowy do uzycia uznany byc nie moze.
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
    lub(wolniej)na adres z From

  • 13. Data: 2005-12-22 21:06:35
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Artur Golanski napisał(a):

    > Kupic możesz, w domu tez możesz mieć.
    > Paragrafy są, gdy jest to zabronione, a nie na odwrót.

    A które konkretnie? Tak z ciekawości pytam, bo może na rowerze już można
    (różnica między 'kierowcą' a 'kierującym' w PoRD jest istotna) ;-)

    chester
    --
    http://rowerowy.szczecin.pl

  • 14. Data: 2005-12-22 22:06:31
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A które konkretnie?

    Z co znalazłeś w PORD ? Konkretnie?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2005-12-23 16:23:55
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    chester <c...@p...gazeta.pl> napisał:

    >A które konkretnie?
    Jakie 'konkrety' masz na myśli ?

    >bo może na rowerze już można
    "Już można" ? A kiedyś nie było można ?

    Artur Golański

  • 16. Data: 2005-12-23 16:47:35
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Artur Golanski napisał(a):

    > Jakie 'konkrety' masz na myśli ?

    Namiary na wspominany artykuł zabraniający używania antyradarów.
    Dz.U, nr art. itp. :-)

    > "Już można" ? A kiedyś nie było można ?

    'Już' nie w znaczeniu 'czasu'. Chodzi o to, że kierowca to kierujący
    pojazdem silnikowym. Więc jeśli nieznany mi przepis zabrania 'kierowcy'
    to na rowerze mogę się tym bawić. A jeśli zabrania 'kierującemu' to
    również na rowerze mogę o tym zapomnieć.

    chester
    --
    http://rowerowy.szczecin.pl

  • 17. Data: 2005-12-23 17:06:48
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    chester <c...@p...gazeta.pl> napisał:

    >Namiary na wspominany artykuł zabraniający używania antyradarów.
    Przyczytaj raz jeszcze to co JA napisałem.
    Nie podałem i nie podam, bo nie znam takich artykułów/paragrafów ws o
    której pyta autor listu.

    > Więc jeśli nieznany mi przepis zabrania 'kierowcy'
    Poczytaj art. 66. 4. 4 PoRD (link w stopce) to będzie ci znany.
    Tam jest mowa o pojeździe, a NIE kierowcy i ZTCW rower jest pojazdem.

    Artur Golański
    --
    http://artgola.webpark.pl/kodeks