  • 1. Data: 2005-12-19 20:20:33
    Temat: Re: Antyradar - legalność?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Lewis" <l...@p...onet.pl> napisał:

    >Prosiłbym o popracie waszych odpowiedzi jakimiś paragrafami.
    Kupic możesz, w domu tez możesz mieć.
    Paragrafy są, gdy jest to zabronione, a nie na odwrót.

    Artur Golański

  • 2. Data: 2005-12-21 19:54:09
    Temat: Antyradar - legalność?
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanko
    Czy posiadanie w domu nie używanie w samochodzie "antyradaru" jest
    nielegalne??
    Albo czy zakup takowego urządzenia jest nielegalny?

    Prosiłbym o popracie waszych odpowiedzi jakimiś paragrafami.
    Sprawa jest dość poważna.

    Lewis
    red GSF 400

  • 3. Data: 2005-12-21 20:26:30
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    > Kupic możesz, w domu tez możesz mieć.
    > Paragrafy są, gdy jest to zabronione, a nie na odwrót.

    Aha to dobrze wiedzieć bo prawdopodobnie w niedługim czasie będe musiał to
    wykorzystać w oskarżeniu o kradziez...

    Lewis
    red GSF 400

  • 4. Data: 2005-12-21 21:16:19
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Lewis" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Aha to dobrze wiedzieć bo prawdopodobnie w niedługim czasie będe musiał to
    > wykorzystać w oskarżeniu o kradziez...

    Nie ciesz sie...polskie sady sa nieprzewidywalne :(

    Pozdrawiam Maver

  • 5. Data: 2005-12-21 21:23:03
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    > Nie ciesz sie...polskie sady sa nieprzewidywalne :(

    No to żeś pocieszył
    Ale jakie są szanse ze mnie oskarżą o posiadanie (hmm jakby tu nazwać)
    "zakazanych rzeczy"?

    Lewis
    red GSF 400

  • 6. Data: 2005-12-21 21:26:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Lewis napisał(a):

    > Ale jakie są szanse ze mnie oskarżą o posiadanie (hmm jakby tu nazwać)
    > "zakazanych rzeczy"?

    Antyradar nie jest zakazany. Ale pod tym pojęciem rozumiem ODBIORNIK.
    Nie zależy tego mylić z urządzeniem zakłócającym pracę własciwego
    radaru. Takie urządzenie jest zabronione.

    A co do zakazanej rzeczy - dostaniesz podstawę prawną.
    Natomiast zabronione (ale jest to wykroczenie w PoRD) używanie
    antyradaru w samochodzie.

    M.

  • 7. Data: 2005-12-21 21:32:57
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    > Antyradar nie jest zakazany. Ale pod tym pojęciem rozumiem ODBIORNIK.
    > Nie zależy tego mylić z urządzeniem zakłócającym pracę własciwego radaru.
    > Takie urządzenie jest zabronione.

    dobra:

    Taka sprawa kupiłem na alledrogo "antyradar" i coś czuje ze zostałem
    zrobiony w *** no troche lipa jak pójde na policje i zgłosze oszutwo jak
    jakoby sam chciałem je popełniać zamierzając kupić to urządzenie....

    Jakieś szanse ze mnie za to nie uwalą na policji?

    Lewis
    red GSF 400

  • 8. Data: 2005-12-21 21:40:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    Lewis napisał(a):
    > Jakieś szanse ze mnie za to nie uwalą na policji?

    Żadne, antyradary są w pełni legalne. Nie wolno ich tylko wozić/używać w
    samochodzie. W domu możesz posiadać, kupować/sprzedawać również.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2005-12-21 21:42:20
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    > Żadne, antyradary są w pełni legalne. Nie wolno ich tylko wozić/używać w
    > samochodzie. W domu możesz posiadać, kupować/sprzedawać również.

    Aha no to spoko.
    powoli zaczynam zbierać materiały, chyba ze moje obawy okażą się niesłuszne
    (w co wątpie)...........

    Lewis
    red GSF 400

  • 10. Data: 2005-12-21 21:43:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Lewis napisał(a):

    > Aha no to spoko.
    > powoli zaczynam zbierać materiały, chyba ze moje obawy okażą się
    > niesłuszne (w co wątpie)...........

    Ale żeby sprawdzić, pewnie musisz dokonać czynu zabronionego, czyli użyć
    go w samochodzie :-)))

    M.