    From: Olgierd <n...@o...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aneks do umowy o pracę
    Date: Fri, 23 Mar 2007 09:17:19 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 23 Mar 2007 09:51:53 +0100, Jotte napisał(a):

    > W KP nie ma żadnego z tych terminów, ale czy to jest powód do wrzasków,
    > to ja nie wiem.

    W kp nie ma też o umowie przedwstępnej a nie budzi raczej wątpliwości, że
    jest możliwe jej stosowanie.

    > Zastanawiałem się, czy nie jest możliwy z "aneksem" zabieg taki jak z
    > umową o pracę (KP art. 22 §1^1) lub jak z 3-cią kolejną umową na czas
    > określony (KP art. 21^1 §1).

    Jeśli będzie prowadził do naruszenia przepisu o "trzeciej unijnej" to
    oczywiście, że tak.
    W sumie wiele będzie zależało od treści tego aneksu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==