eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAmber Gold : prokurator chce 25 lat więzienia dla Marcina P. i jego żony › Re: Amber Gold : prokurator chce 25 lat więzienia dla Marcina P. i jego żony
  • Data: 2019-04-19 07:22:56
    Temat: Re: Amber Gold : prokurator chce 25 lat więzienia dla Marcina P. i jego żony
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> pisze:

    > Bzdura na bzdurze. Pani szefowa nie rozumie pojęcia "pralnia
    > pieniędzy".Po to się pierze pieniądze by ma końcu procesu je
    > odzsykac. Jeśli uważa, że płacenie za paliwo, opłaty za korzystanie z
    > lotnisk, leasingu za samoloty to pranie pieniędzy to gratuluję.

    A jaka sprawność/stratność pralni pieniędzy jest w twojej bajce? 100%?
    Ile z "pozyskanych" cudzych sporych++ pieniędzy wystarczyłoby "przeprać"
    by interes się opłacił? W mojej bajce choćby 5% (15 mln) by
    wystarczyło, ja tam bardzo pazerny nie jestem :-)
    [ ta linia argumentacji wali też w "uproszczenia" Wassermann o ile
    zacytowano ich wszystkie kluczowe elementy]

    BTW AFAIR w tym małżeństwie mąż przyjął nazwisko żony bo swoje miał "ubabrane".
    Nie powinno się więc mówić ile prokurator żąda dla pani P. i jej męża Marcina? ;-)

    --
    A. Filip