    From: "salto" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - pytanie (troszke dlugie)
    Date: Fri, 19 Mar 2004 02:11:17 +0100

    Użytkownik "R De" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c3d4gh$ork$1@news.onet.pl...
    > Jest, ale nie wiem kim jesteś, więc nie powiem Ci jaka. Generalnie ALLEGRO
    to wylęgarnia oszustów i kanciarzy.

    bez sensu - jedank wiekszosc transakcji jest ok a oszustwa musza byc
    marginesem kazdego dobrego przedsiewziecia

    > Same prowizje są naciągane,

    co to niby znaczy - portal ma swa renome skutecznosc i swoje ceny - z gory
    ustalone - nikt nic nie naciaga - mozna nie korzystac

    a ewentualne
    > monity o zapłatę prowizji i temu podobne możesz spokojnie wywalić do
    > śmietnika. Nic, absolutnie nic Ci nie zrobią.

    moze zrobia moze nie - jak korzystasz to zoboiwazanie powstaje

    Warto zauważyć, że firma -
    > właściciel mieści się w Poznaniu. Nie mając nic do samego miasta, ludzi
    tam
    > mieszkający mają swoją naturę, i stąd bierze się pomysł allegro( tym razem
    > świadomie pisane z małej litery).

    kompletne brednie - poznan to najbardziej prezne miasto w polsce - dzieki
    ludziom i firmom
    a allegro to gigantyczny sukces na miare nie tylko polski (choc pewnie
    wlasnie dlatego okolo tego sukcesu i jego wlasciciela wiele kontrowersji -
    nawiasem mowiac wlascieciel nie ma wiele wspolnego z poznaniem ...

    salto