  • Data: 2004-06-18 15:16:20
    Temat: Re: Allegro - prośba o opnię
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    :
    : 1. Ja to bym się takim wujkiem nie chwalił.

    :) ja si enie chwale, mowie tylko skad mialem te informacje

    : 2. Jeśli "był" - czyli dawno czyli *milicjantem*

    pracowal w narkotykach w "tygrysach" (gdansk)
    (kilka lat temu, [w policji of coze:)] )

    : 3. Milicja wiadomo była w większości po niepełnym
    : *podstawowym* . ;-)

    no zrobil ostatnio magistra, ale .....

    czasem palnie taka glupote albo zrobi cos ze..... ech

    P.