    From: "Gooral" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - prośba o opnię
    Date: Wed, 16 Jun 2004 21:43:21 +0200

    Piotr Zawadzki wrote:
    > A pytałeś już o tę sprawę prowadzących serwis Allegro? Od nich bym
    > zaczął.

    Of korz. Mają jeszcze 24h na "standardowy czas odpowiedzi", ale znająć ich
    podejście to pewnie mnie oleją albo będą zbywać (czytając archiwa newsów
    doszedłem do wniosku, że to tak zwana "polityka firmy" ). Sam zacząłem
    szukać użytecznych informacji u różnych źródeł. A monitor się spalił
    dokładnie wczoraj, a licytację wygrałem dokładnie przedwoczoraj :P (wychodzę
    z założenia, że nie ma na co czekać).

    --
    Gooral