  • Data: 2013-08-27 03:03:41
    Temat: Re: Allegro i piksel_sklep
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Gotfryd Smolik news" Pine.WNT.4.64.1308260852530.720@quad

    > Przecież nie ja poruszyłem problem braku kwitka.

    Oto i moje poruszenie:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kv90n8$jft$...@s...aioe.org

    > Najpierw problem z niewystawieniem rachunku imiennego.
    > Piksel proponuje mi przysłanie paragonu -- sugerując,
    > iż ja powienienm zapłacić za przesyłkę tegoż. Wkrótce
    > jednak zakupiona poduszka okazuje się bublem grożącym
    > porażeniem elektrycznością.

    > Korespondowania o rachunku nie zamieszczam, jako że szkoda
    > na nie tutaj czasu, ale zainteresowanym mogę je udostępnić.

    > Do reszty się NIE wtykałem.

    A jedynie ta reszta ma znaczenie.

    > W szczególności do Twojego silnego przekonania co do
    > "śmiercionośności bubla" - na razie mamy Twoje jednostronne
    > i subiektywne stanowisko.

    Opór wewnętrzny człowieka jest znikomy -- spoconego człowieka
    zabił prąd jaki popłynął przez tegoż człowieka po przyłożeniu
    napięciu 12 woltów. Tu jest spocone ciało (choć nie tak mocno)
    i napięcie 230 woltów oraz napięcie przemienne, które nie wnika
    w głąb człowieka tak chętnie jak stałe.

    O ww. śmierci opowiedział mi mój ojciec -- a ten
    kiedyś biegłym sądowym z zakresu elektryczności.

    Na szczęście ten sam pot, który prowadzi do zaniku oporu
    naskórka i skóry, zapobiegł przetopieniu się poduszki od
    strony ciała -- poduszka tam była po prostu dobrze chłodzona.
    Można nalać do balonika wodę i podgrzać ją za pomocą zapalniczki.
    Filmy z takim ,,kociołkiem'' można znaleźć na jutubie.

    Można też przykleić papier do dna czajnika i gotować w tym
    czajniku wodę na ,,żywym'' ogniu -- po miesiącach takiego
    gotowania papier nie będzie nawet żółty, choć będzie
    dosłownie palony ogniem.

    Ale otulina poduszki przetopiła się po przeciwnej
    stronie, ukazując drut grzałki.

    Jak już wspomniałem -- mogę to uwiarygodnić fotka.

    > Nie jestem prawnikiem :>

    Więc jest nadzieja -- być może nie każdy
    prawnik ma (przepraszam) stolec w głowie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'