    From: tommy <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro i nieszczesliwa sprzedaz.
    Date: Mon, 18 Jun 2007 13:01:06 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 18 Jun 2007 14:47:19 +0200, GooRe napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Sprzedalem czlowiekowi TV LCD, uzuwany, sprawny.
    > Otrzymalem zaplate, nastepnie bezpiecznie opakowany
    > wyslalem do nabywcy.
    >
    > Niestety nabywca zadzwonil i poinformowal o niesprawnosci
    > TV, a dokladniej o nie wyswietlaniu czesci obrazu.
    >
    > Telefonicznie przeprowadzilismy mala sesje serwisowa
    > polegajaca na sprawdzeniu po rozmontowaniu obudowy
    > i sprawdzeniu czy przypadkiem cos sie nie rozlaczylo w transporcie.
    >
    > Po sprawdzeniu okazalo sie, ze wszystko jest na miejscu.
    > Ustalilismy, ze TV do mnie wraca, a ja odam wplacona sume.

> [...]

    Ciezka sprawa. Nie masz w sumie jak udowodnic, ze on grzebal w elektronice.
    Zadzwon do niego i powiedz, ze wiesz dobrze, ze dobral sie do wnetrza TV i
    probowal dokonac naprawy w wyniku czego uszkodzil sprzet jeszcze bardziej,
    tym samym zmniejszajac jego wartosc. Zaproponuj zwrot pieniedzy, ale
    wartosci telewizora z uszkodzeniem, z ktorym Ci przeslal. A jezeli nie, to
    nie wiem... heh moze zostaw TV i sciagnij odciski palcow tego czlowieka
    :D:D:D to bedziesz mial dowod :)

    pozdrawiam.