    From: maho <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro i intrum justitia
    Date: Tue, 22 Nov 2005 12:35:55 +0000

    news.tpi napisał(a):
    > Użytkownik "maho" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > Nikt mi chyba nie wysłał paczki na adres podany w allegro;) zawsze prosiłem
    > o wysyłke na inny adres, gdzie akurat mieszkałem, jako student czesto
    > zmieniałem miejsce zamieszkania

    Mimo wszystko, problemów z tobą nie było. Więc ciągle twierdzę że mogli
    założyć że podałeś prawdziwe dane. Co prawda co mądrzejsi oszuści po
    podaniu nieprawdziwych danych przez jakiś czas zachowują się poprawnie
    żeby uśpić czujność, ale wątpię żeby którykolwiek był na tyle przebiegły
    żeby robił to z wieloletnim wyprzedzeniem (a skoro zakładałeś tam konto
    kiedy nie było opłat, to musiało to być jakieś ~5 lat temu).

    pozdrav

    maHo