    From: "Wirtualna" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro i intrum justitia
    Date: Tue, 22 Nov 2005 12:24:17 +0100

    "news.tpi" <p...@p...fm> wrote in message
    news:dltfi0$dl6$1@panorama.wcss.wroc.pl...

    > Nie kwestionuje tego w świetle moralnym, bo oczywiscie za wykonaną usługę
    > trzeba zapłacić.
    wiesz, w świetle prawnym także.
    A jeśli przychodzisz do mnie do domu i kupujesz ode mnie wózek dla dziecka,
    to skąd wiesz, że umowę zawierasz ze mną a nie z kim innym?

    Rozróżnij kwestię dowodową od stanu faktycznego

    Ewidentnie rejestrując się w allegro zawierasz umowę, która wiąże ciebie i
    allegro. Skoro wiąże, to nie widzę powodów, do zakwestionowania zapłaty.

    > Ale w jaki sposób jestem do tego zobowiązany i skąd allegro
    > wie że ja to na pewno ja? (dlatego uwżam że straszenie firmą windykacyjną
    > jest niedopuszczalne)
    Dlaczego? zawarłeś umowę czy nie?
    Czy jest tak, że ktoś podał twoje dane, czy sam je podałeś?

    Co ty chcesz nam tu udowodnić?

    p.
    W,