  • 1. Data: 2003-01-19 21:00:12
    Temat: Allegro-czy mam jakieś prawa do konta internetowego???
    Od: "Tomasz Piwoński" <p...@b...pl>

    Jestem użytkownikiem aukcji internetowej Allegro.
    www.allegro.pl
    Mój nick ma wysoką wartość ( wiele pozytywnych komentarzy, kontakty z
    klientami, reputacja,wysokie prowizje które płaciłem aukcji )

    Moje konto zostało zawieszone ( bardzo pokrętnie tłumaczą to "naruszeniem
    regulaminu" )
    Nie chcą podać mi punktu Regulaminu Allegro który złamałem .
    Nie przesłali mi rozliczenia, nie mam dostępu do rachunków, a mam u nich
    spore przedpłaty na poczet prowizji

    Co mogę zrobić? Czy mam jakieś prawa własności do konta? Czy mogę żądać
    jakiegoś odszkodowania?

    Poratujcie, nie wiem nawet jakich argumentów używać w dyskusji z nimi.
    --
    Grzegorz Markunas gg.826085 tel.0609137497
    m...@w...pl

  • 2. Data: 2003-01-19 22:19:15
    Od: "TL" <t...@w...pl>

    Twój list to zwykła reklama twoich aukcji.

    > Mój nick ma wysoką wartość ( wiele pozytywnych komentarzy, kontakty z
    > klientami, reputacja,wysokie prowizje które płaciłem aukcji )
    Raptem zdobyłeś siedem punktów przez pół roku i to na aukcjach na kwoty po
    0.01
    zł :)

    Twoje konto nie jest zawieszone...

    Nie marnuj innym czasu!

    TL

  • 3. Data: 2003-01-19 23:44:36
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Użytkownik "TL" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Twój list to zwykła reklama twoich aukcji.

    > Raptem zdobyłeś siedem punktów przez pół roku i to na aukcjach na kwoty po
> [...]

    Zadał konkretne pytanie, a ilosc punktow tez jest wazna. To czy cos jest
    duze czy male, duzo czy malo to wartosc subiektywna. Dlatego ja chetnie
    poznalbym odpowiedz, nawet jesliby to byla sytuacja hipotetyczna

  • 4. Data: 2003-01-20 00:07:26
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "TL" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Raptem zdobyłeś siedem punktów przez pół roku i to na aukcjach na kwoty po
> [...]

    Moze mowi o innym koncie. Nie oceniaj w ten sposob.

    GreG

  • 5. Data: 2003-01-20 00:15:09
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl>

    Użytkownik "Sl@o" <f...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > duze czy male, duzo czy malo to wartosc subiektywna. Dlatego ja chetnie
    > poznalbym odpowiedz, nawet jesliby to byla sytuacja hipotetyczna

    Hm? Ja też :-)) A moje konto, choc nie jest zawieszone
    pewnie ma dosyc duza wartosc.

    pzdr.
    Jacek

  • 6. Data: 2003-01-20 00:19:01
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl>

> [...]
    > Twój list to zwykła reklama twoich aukcji.

    > Raptem zdobyłeś siedem punktów przez pół roku i to na aukcjach na kwoty po

    A mozna wiedziec jak to sprawdziles???
    Brak jakichkolwiek danych aby to zrobic.

    pozdrawiam
    zdziwion weteran allegro
    Jacek

  • 7. Data: 2003-01-20 00:55:59
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Użytkownik "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "TL" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A mozna wiedziec jak to sprawdziles???
    > Brak jakichkolwiek danych aby to zrobic.

    Moze moderator ze strony Allegro??

  • 8. Data: 2003-01-20 08:01:58
    Od: Romek <r...@p...wp.pl>

    Dnia Sun, 19 Jan 2003 22:00:12 +0100, "Tomasz Piwoński"

    >Co mogę zrobić? Czy mam jakieś prawa własności do konta? Czy mogę żądać
    >jakiegoś odszkodowania?
    Prawa "włąsności" nei masz.
    Ale jezeli jestes przedsibiorca to zapewne mozna zarzucic Allegro czyn
    nieuczciwej konkurencji.
    POnadto jezeli amsz jakies"przedplaty" to mysle,ze kasycznie nalezyisc
    z 471 kc - naruszene umowy.
    Hmm nalezało by jeszcze przemyslec regulamin allegro - jezeli maja
    jednostronan mozliwsc wypowiedzienai umowy , skasowanai twoich
    "ounktów" itp to mozna przemyslec to bycmoze udało byse i uznac taki
    regulamin za kaluzule abuzywną :)
    A zapulelnie inna sprawa czy regulamin został skutecznie wylaczony do
    umowy :0
    To inna bajak ..ale nei bede opisywał bo nie mam czasu a mozliwsci tu
    jest wile. Odsylam do ksiazki E. ŁEtowska - Prawo umów konsumenckich
    pOzdrawaiam
    Romek

  • 9. Data: 2003-01-20 14:05:33
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Tomasz Piwoński" <p...@b...pl> ihn
    news:b0f3kn$8vg$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Moje konto zostało zawieszone ( bardzo pokrętnie tłumaczą to
    > "naruszeniem regulaminu" )

    Jeśli konto jest zawieszone to nie znaczy, że zostało skasowane.
    Zrób rachunek sumienia i przypomnij sobie, czy na pewno nie
    reklamowałeś swoich aukcji na grupach dyskusyjnych - jest to
    sprzeczne z ich regulaminem:

    "14.1. Allegro zastrzega sobie prawo do zawieszenia konta
    Użytkownika, który łamie którekolwiek z postanowień niniejszego
    Regulaminu, a w szczególnoœci zastrzeżenie sprzedaży poza aukcjš,
    spamming, reklama konkurencyjnych serwisów aukcyjnych oraz używanie
    słów powszechnie uznawanych za obelżywe."

    Zresztą przejrzyj całość regulaminu -
    http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreeme
    nt.php

    > Poratujcie, nie wiem nawet jakich argumentów używać w dyskusji z
    > nimi.

    Przede wszystkim rozmawiaj grzecznie, bo startowanie z pozycji siły
    czy też osoby "bo mi się należy" nie jest najlepszym pomysłem.

    Byłoby łatwiej cokolwiek powiedzieć, gdybyś zacytował wyjaśnienia ze
    strony Allegro - bez tego to jak diagnozowanie choroby na podstawie
    stwierdzenia "brzuch mnie boli".

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 10. Data: 2003-01-24 00:21:03
    Od: "TL" <t...@w...pl>

    > A mozna wiedziec jak to sprawdziles???
    > Brak jakichkolwiek danych aby to zrobic.
    >

    > pozdrawiam
    > zdziwion weteran allegro
    > Jacek

    Zainteresowany sam podał, że podpisuje się:
    Grzegorz Markunas gg.826085 tel.0609137497

    ... a na stronach Allegro jest coś takiego jak szukaj.

    TL