    From: Poink <poink.news@_bez_tego_orbnet.one.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - Bezplatne Ubezpieczenie to klamstwo
    Date: Tue, 1 Apr 2003 23:21:55 +0200

    In article <b6c9rs$jiu$1@atlantis.news.tpi.pl>, krzys-iek@_spam-no_wp.pl
    says...
    > W artykule "M...@n...tpi.pl", czlowiek zwany "Poink"

    > zrob dym na cafe, albo usuna post albo sie zajma Toba... znam goscia co niby
    > dostal.

    Zrobilem tak i moje konto zostalo zablokowane. Powolali sie na fakt
    ze
    moga blokowac konto komu chca bez powodu i uzasadniania. Potem jako
    wyjasnienie poinformowali mnie ze konto mi zablokowali bo wzialem
    udziale
    (w jednej na 30 transakcji - wiekszosc byla na kilkase zl) aukcji
    ponizej
    1 zl i ze nie ma szans na odblokowanie konta.

    Na maile juz nie odpowiadaja wiec pozostaje mi tylko droga sondowa.
    Aukcja na ktora sie powoluja odbyla sie okolo 2-3 miesiecy po
    odebraniu
    przez nich moich dokumentow (czyli na okolo 1-2 miesiace po terminie
    ostatecznym, w ktorym mialem otrzymac odpowiedz o (nie)przydzieleniu
    ubezpieczenia).

    Napisze jeszcze moze wyjasnienie co do tej aukcji ponizej 1zl. W
    pewnym
    momencie zaczalem podejrzewac czy sprzedawcy (moj mial okolo 50
    pozytywnych i 0 negatywnych) nie nabijaja sobie na takich aukcjach
    wlasnie punktow. Zdecydowalem sie ze sprawdze czy jest jakas blokada
    technicza na takie aukcje (kup teraz) ze strony Allegro. Jak sie
    okazalo
    nie ma - widocznie wykorzystuja to do ewentualnych blokad kont w
    podobnych sytuacjach jak moja (widzialem osoby ktorym nie blokowano z
    tego powodu kont, widzialem tez np. takich co nabijali sobie kilkaset
    !!
    punktow w kilka dni tylko na akucji 1 zł - jakis e-book czy cos).

    Jak by nie bylo - nawet w przypadku gdy maja racje termin udzielenia
    mi
    odpowiedzi minal im ok. 2 miesiace przed blokada mi konta.

    Jak wyglada sprawa od strony prawnej ? Czy mam jakies szanse w sadzie
    ?
    Moze mam szczegolowo opisac sprawe (udokumentowac caly przebieg) i
    rozeslac po gazetach o tematyce komputerowej / internetowej ?

    Allegro staje sie powoli zachowywac jak monopolista. Az zal ze tylu
    znajomym polecilem ten badziewny serwis.

    --
    Poink
    www.orbnet.one.pl