    From: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alkohol na budowie - co grozi kierownikowi
    Date: Tue, 04 Dec 2007 15:02:09 +0100

    jaQbek pisze:
    > Dziś developer, u którego kupuję mieszkanie, zorganizował tzw. "dni
    > otwarte", tzn. pozwolił oficjalnie wejść na teren budowy by można było
    > obejrzeć swoje mieszkanie jeszcze przed odbiorem. W trakcie pobytu na
    > placu budowy, jak i w srodku budynku natknąłem się na dwóch nietrzeźwych
    > robotników.

    Ty chyba pierwszy raz na budowie w zyciu byles :) Ide z Toba o zaklad ze
    moglibysmy sie przejsc na dowolna budowe i naa pewno znajdziemy podobna
    scene.

    Anegdotka z zycia wzieta z tych wakacji:

    Obok mnie jeszcze calkiem sporo sie buduje. Bylem akurat w sklepie gdzie
    zobaczylem goscia w samych spodniach moro do kolan bez koszuli (niezly
    upal byl wiec norma). Wzial koszyk i po brzegi wyladowal go piwem;
    wlasciwie to jedno jeszcze wzial do reki bo juz sie nie miescilo.

    Zobaczyl to inny gosc, z wygladu blizszy pracownikowi fizycznemu niz
    porefsorowi, zasmial sie i mowi na caly sklep:

    - Ty to chyba pracujesz na budowie :)

    "Golas" zrobil minę w style 'nie wpie*dalaj sie', na co nie-profesor
    dokonczyl:

    - ...od razu widac! Poznaje po opaleniznie. ;)

    Zasmiali sie juz obaj

    --
    body {
    name: '|<o?rad Karpieszu>|';