    From: "Aska" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty
    Date: Sat, 2 Jul 2005 22:08:25 +0200

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:da6nh0$9m0$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Aska" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zadna nienawisc, pragmatyzm bym powiedzial i mysl wyrazona w stanowczy
    > sposob.
    >
    > Prawdą jest, że do
    >
    > Nie bardzo to stwierdzenie rozumiem...dlaczego niby slowo czy tez jego
    > znaczenie jest obrzydliwe?? ?Wg mnie nie ma nic zlego w stwierdzeniu
    > zrobil dziecko czy splodzil dziecko.

    Dziecko zostaje poczęte ,a nie zrobione.

> [...]
    > tego trzeba dwojga a publikowanie takich stwierdzen to uleganie
    > stereotypowi faceta robiacego dziecko biednej, nierozumiejacej problemu
    > rozmnarzania kobiecie. Mozemy ta droga dojsc do wniosku wrecz
    > idiotycznego, ze kazde poczecie dziecka odbywa sie wbrew woli kobiety i
    > wrecz przy jej sprzeciwie.
    >
    > No i wracajac do tematu postu. Facet powinien byc gotow do konfrontacji bo
    > ta zdaje sie nadchodzic i nie wazne ile da dziecku teraz, pozniej ...
    > skoro lozenie na dzieko jest zjawiskiem niezbednym i nie rozumiem dlaczego

    Myślę, że nie przeczytałeś dokładnie postu- w kosztach utrzymania
    uczestniczy zarówno mamusia jak i tatuś po połowie
    i żadno z nich dziecku nie robi łaski. Nie popieram, gdy rozgrywki rodziców
    odbywają sie kosztem dziecka. A tak w ogóle o czym my dyskutujemy.Zawsze
    uważam , że lepiej jest dla wszystkich jeśli rodzice sami dojdą do
    porozumienia .

    > mezczyzna ma partycypowac w kosztach utrzymania dziecka... podobno dazymy
    > do rownego statusu kobiety i mezczyzny.

    A co byś zrobił gdyby Tobie przypadła rola wychowywania dziecka, bo i tak
    być może. Ostatnimi czasy jest to nie rzadki przypadek kiedy to ojcowie
    podają o alimenty nieodpowiedzialne mamusie?

    > Odpowiadaj pod postami , nie nad nimi.
    >
    > Pozdr. Maver

    Jak widzisz nie opowiadam się za żadną ze ston.
    Tato, jak sam powiada płaci i uczetniczy w życiu dziecka - chyle czoła przed
    taką postawą.

    Pozdrawiam Aśka