    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty
    Date: Sat, 27 Mar 2004 12:17:32 +0100

    nina wrote:

    > Nie mamy rozdzielnosci majatkowej,a wlascicielami mieszkania sa tescie-
    > maz jest wynajmujacym, a ja i dziecko mieszkamy tak nielegalnie. I nie
    chce
    > juz ratowac naszego malzenstwa, chce sie od niego uwolnic. Czasem sobie
    > mysle, zeby zostawic mu wszystko, zeby tylko dal mi spokoj, ale z drugiej
    > strony- dlaczego mam byc taka hojna?
    > Pozdrawiam
    > Nina

    No to zupelnie inna sprawa.

    Po pierwsze nie mieszkasz "nielegalnie" lecz bez zameldowania..
    i widac wyraznie ze robia cie "w konia"...

    Po drugie firma nie jest "meza"

    a niezaleznie od tego na kogo jest
    zarejestrowana prawdopodobnie odpowiadaz za zobowiazana podatkowe CALYM
    MAJATKIEM i w nieograniczonym zakresie wspolnie z mezem.
    zeby sie nie rozpisywac - to zalezy od formy organizacyjnej.
    jesli jest to jednoosobowa to za wszyskie zobowiazania odpowiadacie
    solidarnie.

    Po trzecie - sama sobie nie dasz rady, wiec pozostaja rodzice..
    Nie boj sie ich, powiedz im co jest grane.

    Boguslaw