    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty
    Date: Sat, 27 Mar 2004 10:47:44 +0100

    nina wrote:

    > Wraz z dzieckiem jestesmy zameldowani u moich rodzicow.A co do sytuacji
    > majatkowej mojego meza- nie znam jej.Wiem tylko tyle, ze ma dwa konta:
    > osobiste i firmowe. I znam go na tyle iz wiem, ze w razie czego "wyczysci"
    > osobiste z pieniedzy i przeleje wszystko na firmowe, a wtedy okaze sie, ze
    > nia ma ani grosza, ze to sa pieniadze firmy.

    Trudno tak ocenic nieznajomego.. ale zaryzykuje ... zalozmy ze masz racje...

    Pierwszy "problem" to czy macie rozdzielnosc majatkowa.
    drugi - KOMU tesciowie kupili mieszkanie, czyli KTO jest jego wlascicielem.
    Trzeci - czy chcesz ratowac malzenstwo, czy isc "na noze".

    > Nie mam zadnych dowodow
    > przeciwko niemu,a jedynymi swiadkami sa moi rodzice, ale nawet oni nie
    > znaja wszystkich szczegolow. Rozwod- kiedys rozmawialam z nim na ten
    > temat.Jezeli zostawie mu wszystko,pozwoli odejsc mi z dzieckiem, ale
    > jezeli bede chciala podzialu majatku, czy pieniedzy, bedzie ze mna
    > walczyl, a nawet staral sie odebrac mi dziecko- tylko po to zeby mi
    > uprzykrzyc zycie.

    Kazdy ma jakas swoja strategie.
    Zalozmy, ze i on i Ty kochacie dziecko...

    Twoja strategia jest, by dziecku nie zrobic krzywdy, ale nie daj sie
    zastraszyc.. nie tak latwo odebrac matce dziecko (czasem jest to krzywda
    dla dziecka, ale tak jest).
    Pierwsza sprawa to OBOWIAZEK ojca do lozenia na utrzymanie dziecka.
    ma to robic i niema od tego zwolnienia.

    Druga sprawa, to rozwod do alimentow wcale nie jest potrzebny.

    > Nie stac mnie w tym momencie na dobrego adwokata.

    No i niejest tu potrzebny.

    > Do
    > tego czeka mnie dosc powazna operacja w najblizszym czasie. Bede uziemiona
    > na ok. rok. Wiem, ze on mi wtedy nie pomoze, a nawet moze to wykorzystac
    > przeciwko mnie. Pozdrawiam.

    No to zastanow sie nad przeprowadzka do rodzicow..

    Boguslaw