    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ale utopia ;)
    Date: Wed, 18 Oct 2006 14:18:29 +0200

    Herbi wrote:

    > BTW: oczywiście że nie jestem ani zwolennikiem ani nie popieram by każdemu
    > "dawać" za friko 800zł - bo kto by za to miał zapłacić - ale przy zdrowych
    > warunkach i obostrzeniach - jest to chyba dobry pomysł. W końcu 800zł to
    > raptem 200 euro .... ceny wszystkiego w kraju mamy na poziomie europejskim
    > - z wyjątkiem tej nieszczęsnej płacy :(((

    Ja kjestem zwolennikiem calkowitego znikniecia placenia bezrobocia. Po
    co to komu? To tylko rozleniwia. Ludzie nie szukaja pracy tylko "dojcia"
    do bezrobocia. Tak, wiem, brutalnysposob, ale jedynysluszny. Bo
    zmniejszenie obciazen podatnikow sprawi, ze powstana nowe i lepiejplatne
    miejsca ptracy, na ktorychbeda pracowac ci, co im zalezy. Bo jedyna
    forma dostania kasy bedzie praca, a nie picie piwa za sklepem, jak
    jestobecnie...

    --
    Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
    identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest