  • Data: 2004-03-02 22:56:56
    Temat: Re: Ale jaja (komornik skarbowy)
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "mlody" <m...@s...com.pl> niebacznie popelnil
    news:c22ljh$dqm$1@atlantis.news.tpi.pl:

    I raczej bardzo młody...
    > Jak skarbowy to chyba poborca a nie komornik. O ile sie nie myle
    > to moze brac gotówke. Gosciu bedzie musial dolozyc do interesu
    > 16 zł, bo 30 zł bylo twojego mandatu a 6 zl to koszty
    > komornicze, jak masz kwitek ze zaplaciles 36 to moze cie
    > cmoknac.
    Moje małoletnie chłopię na etapie walk ze słupkami (IVkl.)
    szybko ustaliło, że wg zapodanych danych:
    Pan miał zapłacić: 36zł
    Pan wpłacił: 56zł
    komornik wydał: 30zł
    komornik /ma/: 26zł
    komornik /winien/: 36zł
    komornik w plecy jest: 10zł
    Jutro zapodam to zadanie pierwszoklasiście, może uda mi się na
    podstawie osiągniętych przez niego wyników ekstrapolować Twój wiek ;)

    --
    pozdro
    poreba, nieco przesadny o jedenastej wieczór