    From: roburkov <r...@g...ciach.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Akt notarialny pytanie ! PILNE
    Date: Fri, 17 Feb 2006 13:50:47 +0100

    Tomek pisze:

    > Jesli mozna to prosze jasniej bo niebardzo rozumiem

    > W takim razie co robic ????!!! Czy w tym kraju niemozna domagac sie
    > sprawiedliwosci ????

    Art. 247 kpc stanowi, ze nie mozna przeprowadzac zadnych dowodow przeciwko
    tresci aktu notarialnego dokumentujacego czynnosc prawna. Oswiadczenie o
    zaplacie ceny nie stanowi istotnego elementu umowy objetego przymusem formy
    aktu notarialnego, dlatego sad moze wyjatkowo odstapic od tego przepisu i
    zezwolic Ci na przeprowadzenie dowodu niezaplacenia sumy przez dluznika,
    jednak musialbys w pismie procesowym podac jakies extra wazne powody.

    Jeszcze inna kwestia jest samo techniczne udowodnienie braku zaplaty.
    Chcesz udowodnic zeznaniami swiadkow fakt negatywny(brak zaplaty)?
    Powodzenia, bo ja sobie tego nie wyobrazam.

    Sprawiedliwosc powiadasz? Nie widziales co podpisujesz? Myslales, ze znajomy
    jest dobra wrozka? Umiesz liczyc, licz na siebie!

    --
    Pozdrowienia,
    roburkov