    From: metti <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Akceptacja warunków umowy a zawarcie umowy
    Date: Wed, 17 Oct 2007 16:37:38 +0200

    Szanowny/a Jacek Kochan wklepał/a:
    > Użytkownik "metti" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No ciekawy jestem, w jaki sposob oni tlumacza, na jakiej podstawie
    > zawarto umowe?

    Hej.

    Niestety, też chciałbym to wiedzieć. W dodatku na skanie - jpgu,
    który mi przysłano, widnieje adnotacja, że podpisując umowę
    (której nie dostałem), oświadczam, że zapoznałem się z
    regulaminem na odwrocie. A skąd mam wiedzieć co jest na odwrocie,
    skoro nie dostałem skanu drugiej strony? No, ale tak sobie
    abstrahuję, przecież i tak nie podpisywałem umowy.

    Nie wiem jaka jest specyfika działania firm windykacyjnych, ale
    przecież aby przyjąć zlecenie, muszą mieć jakieś podstawy prawne
    (umowę). Takiej umowy, jak wspomniałem wcześniej, nie ma.