  • 11. Data: 2002-05-14 21:01:37
    Temat: Re: Agencja towarzyska w budynku mieszkalnym
    Od: zamsz <z...@m...interecho.com>

    news:abrrc2$kmp$1@news.tpi.pl Iza:

    > Użytkownik "mops" <m...@p...of.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Swieta racja.

    Amen.

    --
    zamsz
    Ksiega cytatow Experta http://xox.pl/~zamsz/

  • 12. Data: 2002-05-14 22:47:40
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Gaja napisał(a):

    > Starzy lokatorzy nabrali wody w usta i udaja, ze nie dzieje sie nic zlego.
    > Jednak we mnie narasta niepokoj, tym bardziej, ze z dnia na dzien
    > odwiedzajacych jest coraz wiecej.
    > Czy istnieje jakis prawny sposob na pozbycie sie tego typu sasiadow?

    Nie masz administracji, nie masz dzielnicowego?

    Pozdrawiam,
    Kaja

  • 13. Data: 2002-05-14 22:51:42
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Ania B napisał(a):

    > Walczyliśmy z nią ze 2 lata...

    I co dalej?
    Umarła?

    Pozdrawiam,
    Kaja

  • 14. Data: 2002-05-15 05:14:25
    Od: Grzegorz Górecki <g...@z...com.pl>

    Witam

    Użytkownik "Iza" news:abrtgg$b9k$1@news.tpi.pl

    > Użytkownik "Depilator" news:abrt14$6sp$1@news.tpi.pl:

    [...]

    > Ich dzieci, to ich problem. A ja chyba mam prawo chronic moje dzieci
    > przed patologia.

    To oczywiste, że tak. Tak jak oczywiste, że dla niektórych kurewstwo
    nie jest ani przestępcze ani (tym bardziej!) naganne moralne. MSZ
    dialogowanie z kimś o aż tak innych poglądach jest bezcelowe.

    [....]

    --
    pozdr
    Gregg

  • 15. Data: 2002-05-15 06:39:50
    Od: "Qwax" <...@...q>

    > naprawde chcialbys miec za sciana agencje towarzyska?

    Jeżeli sąsiedzi zachowywali by się kulturalnie to było by mi to
    obojętne. Z resztą przez parę miesięcy wynajmowałem mieszkanie nad
    agencją towarzyską - ludzie byli kulturalni a ochrona dbała o to by
    wokół budynku był taki spokój i porządek by policji nawet nie przyszło
    do głowy przejechać w pobliżu.

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 16. Data: 2002-05-15 06:47:32
    Od: "Qwax" <...@...q>

    > Nie widze podstaw do nazywania mnie antysemitka-tylko dlatego, ze
    nie chce
    > sasiadowac z burdelem? To smieszne!

    Anty - "semitką" nie ale fanatycznym kołtunem tak.

    > Ich dzieci, to ich problem. A ja chyba mam prawo chronic moje dzieci
    przed
    > patologia.

    Prostytucja to nie patologia tylko zawód - najstarszy z zawodów z
    resztą!!!!

    (patologią stał się dopiero w oczach kołtunów)

    [ciach]

    > Byc moze jest takie miejsce, ale ja slyszalam tez o takich
    burdelach, gdzie
    > jest glosno, pijani klienci halasuja, policja urzadza naloty i
    pojawiaja sie
    > panowie z mafii.

    To wtedy nie chcesz mieszkać przy sąsiadach wywołujących burdy i
    hałasy a nie przy agencji towarzyskiej.

    No chyba że Ci nie przeszkadza jak pijany sąsiad wali żonę po mordzie
    kopie dzieci na schodach i wyrzuca stara babcię, razem z jej fotelem
    przez okno, a przeszkadza agencja towarzyska - to dopiero jest
    KOŁTUŃSTWO!!!

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 17. Data: 2002-05-15 06:49:07
    Od: "Ania B" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

    > I co dalej?
    > Umarła?

    Chyba nie doczytałaś dokładnie... Nie umarła tylko jej synalek podpalił
    mieszkanie (poprzednie podobno też) i siłą rzeczy "wyprowadziła" się z tąd.
    Nie wiem co się dalej z nią działo, pewnie dostała coś zastępczego i tam
    dalej znosiła śmieci... Na takich ludzi (też na agen. towarzyskie) nie ma
    prawa, nie można się ich pozbyć. Można utrudniać im życie, wzywać policję
    gdy coś się dzieje itp. tylko, że z regóły każdy się boi, bo Ci ludzie z
    mają takie a nie inne znajomości...

    Ania

  • 18. Data: 2002-05-15 08:44:01
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Iza" <c...@o...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    burdelach, gdzie
    > jest glosno, pijani klienci halasuja, policja urzadza naloty i

    A to wtedy możesz protestować! Jeśli jest spokój to co ci do tego
    jakich "gości " sąsiad przyjmuje? Skąd wiesz że tro "burdel"?
    Widziałaś ? Kogoś może razić Twoja dewocja (np)

    Leszek

  • 19. Data: 2002-05-15 10:28:43
    Od: johnkelly <j...@w...pl>

    Leszek wrote:

    > A to wtedy możesz protestować! Jeśli jest spokój to co ci do tego
    > jakich "gości " sąsiad przyjmuje? Skąd wiesz że tro "burdel"? Wi-
    > działaś? Kogoś może razić Twoja dewocja (np)

    Pomijam dewocje i inne tego typu powody ale ilu Twoich sasiadow, po
    wprowadzeniu sie, witalo sie z nowymi sasiadami per 'jak ci sie cos nie
    podoba to morda w kubel, wuju, bo kumpli przysle'? Jesli Tobie odpowiada
    takie sasiedztwo to spoko: co kto lubi. Ale mnie by nie odpowiadalo
    niezaleznie od tego czy to by byla siedziba burdelu, mnicha
    tybetanskigo, czy tez 80 letniej babci.

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl
    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M

  • 20. Data: 2002-05-15 10:37:31
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    > Nie masz administracji, nie masz dzielnicowego?

    Czyt: nie możesz ich po prostu zadenuncjować?