  • 1. Data: 2006-04-06 13:25:26
    Temat: Adwokat z urzedu w sprawie o eksmisje
    Od: w...@w...pl

    Sprawa cywilna o eksmisje bez przyznania lokalu zastepczego osoby bez
    dochodów przez wlasciciela mieszkania.Potrzebny
    ,,bezplatny,,adwokat,,jakie pismo zlozyc i do kogo?

  • 2. Data: 2006-04-06 13:33:45
    Temat: Re: Adwokat z urzedu w sprawie o eksmisje
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Jeszcze raz ale po polsku:)

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 3. Data: 2006-04-06 14:03:32
    Od: w...@w...pl

    Ma sie odbyć sprawa z powództwa cywilnego.
    Właściciel mieszkania wnosi o eksmisje ,współlokatora.
    Ponieważ osoba ,której grozi znalezienie sie pod mostem nie jest
    biegła w zawiłościach prawa i nie ma stałych dochodów ,chciałaby
    mieć przydzielonego adwokata z urzędu(takiego któremu nie musi
    zapłacić -bo i z czego)
    Pytanie-Jakie pismo i do kogo należy złozyć?

  • 4. Data: 2006-04-06 18:55:35
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    w...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > mieć przydzielonego adwokata z urzędu(takiego któremu nie musi
    > zapłacić -bo i z czego)
    > Pytanie-Jakie pismo i do kogo należy złozyć?

    do sądu - wniosek o zwolnienie z kosztów sądowych i ustanowienie
    pełnomocnika z urzędu
    dołączyć wypełnione oświadczenie o majątku, stanie rodzinnym...
    do pobrania z http://www.ms.gov.pl/sprawy_cywilne/sprawy_cywilne.s
    html

    KG

  • 5. Data: 2006-04-06 18:57:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > dołączyć wypełnione oświadczenie o majątku, stanie rodzinnym...
    > do pobrania z http://www.ms.gov.pl/sprawy_cywilne/sprawy_cywilne.s
    html

    Ciekawe po co sądowi wiedza o tym kiedy urodziły się dzieci strony i jej
    maż ?!

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 6. Data: 2006-04-06 19:10:23
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Johnson napisał(a):
    > Ciekawe po co sądowi wiedza o tym kiedy urodziły się dzieci strony i jej
    > maż ?!

    stan rodzinny ma być ;)
    pewnie żeby ocenić potrzeby i możliwości zarobkowe rodziny...

    pouczenie o odpowiedzialności karnej zniknęło...
    ale czy ono w ogóle miało podstawę?

    KG

  • 7. Data: 2006-04-06 19:34:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > stan rodzinny ma być ;)
    > pewnie żeby ocenić potrzeby i możliwości zarobkowe rodziny...

    Co komu po wieku? Lepiej pan minister zrobiłby rubrykę na dochody rodziny.

    > pouczenie o odpowiedzialności karnej zniknęło...

    Ale za to można odebrać przyrzeczenie :) :)

    > ale czy ono w ogóle miało podstawę?

    Nie zastanawiałem się nad tym. Ale chyba nie.

    A tak w ogóle najgłupszym i najbardziej niezrozumiałym dla mnie
    przepisem jest art. 35, a zwłaszcza słów "wyłącznie", które nie wiem po
    co tam jest.

  • 8. Data: 2006-04-07 07:36:31
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Sprawa cywilna o eksmisje bez przyznania lokalu zastepczego osoby bez
    dochodów przez wlasciciela mieszkania.Potrzebny
    ,,bezplatny,,adwokat,,jakie pismo zlozyc i do kogo?

    wn o zwol od kosztow wraz z ust pelnomocnika jednak IMHO zwolnienie mozesz
    dostac ale pelnomocnika nie sadze /chociaz zalezy od sadu/

    pozdrawiam