  • 11. Data: 2008-02-10 14:14:25
    Temat: Re: Adwokat mniej niż zero
    Od: Eliza <e...@g...com>

    On 10 Lut, 10:54, Roman Rumpel <r...@g...pl> wrote:

    > Czyli przegrałaś w dwóch instancjach? Popraw jeśli sie mylę.
    > nie przegrałam wina była udowodniona w dwóch instancjach zadośćuczynienie
    symboliczne w drugiej instancji

> [...]
    > Tak tylko nie wiem dlaczego postanowienie bez uzasadnienia
    >   o czym dowiedzialam sie

    > Termin sugeruje właśnie nieprzyjecie do rozpoznania.
    > Znasz statystyki przyjecia/nieprzjęcia?
    > Znam tą patologię
    > mimo ze bylam w

    > Najpierw się zastanów o co chcesz go sądzić? O straty spowodowane nie
    > uzyskaniem kwoty, która została Ci prawomocnie odmówiona przez sądy
    > dwóch instancji? Powodzenia ;)
    >Jego psim obowiązkiem było informować mnie co się w sprawie dzije a nie ukrywać ja
    miałam jeszcze prawo do sprawiedliwości a on przerżnoł termin ale czy tylko

  • 12. Data: 2008-02-10 15:43:36
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Eliza wrote:

> [...]
    [nie wiadomo co]

    Uprzejmie proszę: naucz się cytować i odpowiadać.

    --

    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2008-02-10 15:47:30
    Od: Eliza <e...@g...com>

    On 10 Lut, 11:13, " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Kasacja przysługuje w niektórych sytuacjach i adwokat powinien wypełnić swoje
    > obowiązki. Chyba tak mówi prawo. Co bardziej kwestionujesz, możliwość kasacji,
    > czy uczciwe wypełnianie obowiązków adwokata?
    >
    > --

    Napisałam kwota symboliczna 1% uważamże miałam prawo do kasacji -
    nadużycie uznania sądu po czym miałam prawo wystąpic ze skarga do
    Strasburga .
    Adwokata nie mam zamiaru od razu pozywać do sądu , takie coś ma
    ubezpieczenie obowiązkowe z rozporządzenia Ministra Finansów w
    związku z prawem o adwokaturze I szukam pomocy kto to zero
    ubezpieczył, gdzie wystąpić o odszkodowanie
    pozdrawiam...

  • 14. Data: 2008-02-10 19:33:54
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    Eliza pisze:
    > On 10 Lut, 10:54, Roman Rumpel <r...@g...pl> wrote:

    Napisz raz jeszcze, ale tym razem wyraźnie -
    SN odrzucił, czy nie przyjął do rozpoznania?

    --
    Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl

  • 15. Data: 2008-02-10 20:19:53
    Od: Eliza <e...@g...com>

> [...]
    > blog. To teraz taka moda. Piszesz od urodzenia do dzisiaj to życiorys,
    > piszesz od dzisiaj do urodzenia to CV." (C) W. Kasprzak

    Sprawdziłam postanowienie > odmawia przyjęcia skargi kasacyjnej do
    rozpoznania
    jestm nowa w grupie nie radzę sobie.

  • 16. Data: 2008-02-10 20:25:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Eliza pisze:

    > Sprawdziłam postanowienie > odmawia przyjęcia skargi kasacyjnej do
    > rozpoznania

    Znaczy to że twoja sprawa była i jest przegrana. Zapomnij o niej i żyj
    dalej.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 17. Data: 2008-02-10 20:31:34
    Od: Eliza <e...@g...com>

    On 10 Lut, 20:33, Roman Rumpel <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > blog. To teraz taka moda. Piszesz od urodzenia do dzisiaj to życiorys,
    > piszesz od dzisiaj do urodzenia to CV." (C) W. Kasprzak

    Sprawdziłam dokładnie --odmawia przyjęcia skargi kasacyjnej do
    rozpoznania

    Jestem w grupie nowa ,mam trudności

  • 18. Data: 2008-02-10 20:49:06
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    Johnson pisze:

    > Znaczy to że twoja sprawa była i jest przegrana. Zapomnij o niej i żyj
    > dalej.

    Na dodatek oznacza to, że nie masz czego zarzucić adwokatowi.
    Teraz powinnaś IMHO przeprosić za nierozumny tytuł wątku.

    Dla niektórych, biorących udział w tej dyskusji - teraz już wiadomo, o
    co mi chodziło?

    Acha - takie postanowienie SN nie zamyka Ci drogi do ETPC, jeśli
    rzeczywiście nie masz nic lepszego do roboty. Właśnie prawidłowo
    wyczerpałaś drogę krajową.

    --
    Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl

  • 19. Data: 2008-02-10 21:09:28
    Od: Eliza <e...@g...com>

> [...]
    > blog. To teraz taka moda. Piszesz od urodzenia do dzisiaj to życiorys,
    > piszesz od dzisiaj do urodzenia to CV." (C) W. Kasprzak

    Powództwo było zasadne nie przegrałam dostałam jałomużne
    odszkodowanie które wyniosło 1 %

  • 20. Data: 2008-02-10 22:17:45
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    Eliza pisze:

    > Powództwo było zasadne nie przegrałam dostałam jałomużne
    > odszkodowanie które wyniosło 1 %

    Przegrałaś - w wymiarze finansowym, a ten jedynie w ostateczności się
    liczy, przegrałaś.

    Może jednak trzeba było wcześniej skorzystać z pomocy prawnika,
    najlepiej od samego początku?
    A nie teraz, po przegraniu sprawy ( finansowo) zwalać winę na niczemu
    nie winnego adwokata i obrażać go na dodatek.

    --
    Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl