    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com>
    Subject: Re: Adres do korespondencji
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 28 Jan 2007 12:22:50 +0100

    Dnia Sat, 27 Jan 2007 15:16:11 +0100, Nilak napisał(a):

    > Chciałbym podać adres do korespondencji do mojego miejsca pracy lub
    > skrytkę pocztową w mieście gdzie przebywam.

    Mam skrytkę i niestety urzedy niechętnie adresują pisma na skrytkę, ale np.
    ZUS wysyła mi do skrytki stan konta emerytalnego, banki wyciągi mi wysyłają
    na adres skrytki, ale już Polbank stwierdził, że nie będzie mi wysyłał
    wyciągów z karty kredytowej do skrytki, a na adres zameldowania.

    Trzeba będzie napisać pismo do urzędu z zapytaniem dlaczego dyskryminują
    skrytki

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://warszawa.3mam.net