    From: Jotte <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adres IP
    Date: Sat, 18 Sep 2010 19:00:03 +0200
    <i6opln$jjh$1@news.onet.pl> <i6orij$56l$1@news.dialog.net.pl>
    <i6qict$ib4$1@news.onet.pl> <i6r8pu$fno$1@news.dialog.net.pl>
    <i6stf8$923$1@news.onet.pl> <i6sv2h$f47$1@news.dialog.net.pl>
    <i6t2qu$p2c$1@news.onet.pl> <i6t7g6$k52$1@news.dialog.net.pl>
    <i6tgp4$2g5$1@news.onet.pl> <i6thq1$q1g$1@news.dialog.net.pl>
    <i6u4k2$sq7$1@news.onet.pl> <i6vsu1$584$1@news.dialog.net.pl>
    <i6vvje$8rk$1@news.onet.pl> <1k9mk90vhrh04.ervhrl29v7gc$.dlg@40tude.net>
    <i703tn$l6c$1@news.onet.pl> <140e3f6a3v23f$.la1i6fias5h6$.dlg@40tude.net>
    <i707eh$v2f$1@news.onet.pl> <1td8om0n27wa7$.1thdb9vq60mws.dlg@40tude.net>
    <i70tbt$tj5$1@news.onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Sep 2010 01:23:56 +0200, Krystian Zaczyk napisał(a):

    > Taka, której tożsamość jest znana.
    Komu?

    > A wiadoma nie musi być wszystkim,
    > lecz może być tylko tym, którzy są w stanie ją ustalić.
    Zapomniałeś o nakładzie środków.

    > Przedstaw swoje rozumienie.
    Proszę: kto ocenia (i na jakiej podstawie), czy koszty, czas lub bądź
    działania są nadmierne?

    > Toż ja to samo pisałem - o to mi właśnie chodzi i o nic więcej!
    > Cały czas mówię o danych osobowych tego klienta. On wcale nie musi
    > korzystać z komputera/usługi.
    I dlatego IP nie jest daną osobową.

    > Jaki adres: zameldowania, zamieszkania, korespondencyjny czy np.
    > adres posiadanego domku w górach?
    Mejlowy. ;)

    > Masz fotkę i napis Jan Nowak - jak ustalisz czy na niej jest Jan Nowak?
    Bo znam Jana Nowaka.
    Masz gazetę, w niej notka o podejrzeniu o gwałt na ministrancie i podpis
    ks. Jan Nowak. Jak ustalisz, czy jest na niej Jan Nowak?
    A pasek czarny namalowano. Jak myślisz - czemu?

    > A może nie?
    A może poszli do lasu...

    > Bo klient może być osoba fizyczną. Jeżeli można ustalić według IP
    > jego tożsamość, to IP zgodnie z ustawą stanowi jego dane osobowe.
    Proponuję po raz n-ty - nie gadaj, ustal moją tożsamość.

    --
    Jotte