    From: Alpha<a...@m...harc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Absurd
    Date: 20 Mar 2004 19:39:08 GMT

    A jesli siedzac przy tym ognisku z qmplami jestem ubrany w stroj
    oblepiony logosami sponsorow za ktore wzialem kupe kasy, albo jesli
    spiewajac ta piosenke na srodku ulicy falszyjac niemilosiernie dostaje
    kupe kasy od przechodniow zebym tylko przestal, to jest to tez
    niezgodne z prawem?

    Drugie pytanie - czemu teraz nagle jakies stowarzyszenie, o ktorym
    nikt do tej pory nie slyszal (przeszukalem zarowno zasoby google,
    infoseek'a, yahoo, altavisty, netsprinta...), zabrania wrzucania tekstow
    piosenek / chwytow? Czemu w takim razie google na zapytanie 'lyrics'
    (http://www.google.pl/search?sourceid=navclient&ie=U
    TF-8&oe=UTF-
    8&q=lyrics) wypluwa ok. 48,500,000 wynikow? Czy w USA rowniez
    pojawi sie za tydzien takie stowarzyszenie? I ile osob zostanie
    zatrudnionych do wyslania mejli do wszystkich webmasterow takich
    stron z zadaniem ich zamkniecia?

    Czemu wszedzie poza Polska artysci zrobia wszystko, zeby ich
    piosenka byla popularna i kazdy ja nucil? Czyzby polscy artysci bali
    sie, ze szary Kowalski ktory sciagnie sobie tekst piosenki i chwyty
    nagle zacznie spiewac lepiej niz oni?

    Polska, mieszkam w Polsce...

    -> http://usenet.pomocprawna.info