  • Data: 2005-02-04 12:01:43
    Temat: Re: Aborcja...
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > Massai rzecze:
    >
    > Zupełnie w inny sposób. Te komórki jeszcze żyją, ale już obumierają.

    Nie. Normalnie żyją. Potrzebują dostarczania tlenu i glukozy, tak jak
    zarodek czy płód.
    Są w stanie przeżyć jakiś czas na rezerwach - tak jak zygota.
    Obumierają? Skąd ci to przyszło do głowy?

    > Ale zygota jest organizmem a nie tylko komórką.

    bo? ty tak twierdzisz? Wygłaszasz tezy, nie popierając ich niczym
    więcej jak "bo tak" "bo nauka, wiedza", "bo w ryja"
    Jeśli według ciebie zygota jest samodzielnym organizmem, to dlaczego
    wymaga "podtrzymywania"? I umiera jeśli nie dojdzie do implantacji
    (pewnie, umiera już po podziałach, zygota się nie implantuje)?

    > Ale poczytaj sobie jak to się odbywa.

    Nie muszę - jestem lekarzem i sporo o tym wiem. To ty lubisz wypowiadać
    się w sprawach, w których twoja wiedza jest... delikatnie mówiąc...
    powierzchowna.
    poza tym klonowanie to nawet nie jest potrzebne.

    > Morderstwo. Dlatego w Niemczech od kilku lat zamraża się nie zarodki,
    > lecz jajo zaraz po wniknięciu plemników, zanim powstanie zygota.

    No, tylko że my w Niemczech nie żyjemy. W Niemczech np. urząd pracy
    może nakazać kobiecie podjęcie pracy jako prostytutka, a jeśli odmówi -
    odebrać jej prawo do zasiłku.

    > Jakiego typu luki? Rozmawiamy o początku życia, a Ty przenosisz na
    > niego kwestie związane z umieraniem, mimo, że te dwie rzeczy rządzą
    > się zupełnie innymi mechanizmami i mają różny przebieg.

    Czyżby? Rozmawiamy właśnie o śmierci - jeśli nie zauważyłeś. O śmierci
    zygoty, zarodka, płodu.

    --
    Pozdro
    Massai