    From: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Abonament na parkingu strzeżonym
    Date: Tue, 10 Dec 2002 17:07:48 +0100

    Nie wiem co rozumiesz przez "ZU". Jeśli ZUS, to on działa na podstawie innej
    ustawy niż kodeks cywilny. Nie wiem jak tam jest to unormowane, ale jeśli
    faktycznie koniecznie trzeba płacić za pełne okresy, to sprawa ustawy.
    "Trudne prawo, ale prawo" i trudno nad tym dyskutować.
    Jeśli przez "ZU" rozumiesz Towarzystwa Ubezpieczeniowe (PZU, WARTA itd.) to
    chyba nie masz racji. Ja mam ubezpieczenia zawarte w najróżniejszych datach
    i nikt nigdy nie zażądał ode mnie, bym przedłużał opłatę przed upływem roku.
    Czyli np. 1 stycznia, gdy mam ubezpieczenie płacone 10 stycznia. A jeśli z
    ubezpieczenia zrezygnuję, to zwracają pozostała składkę (coś tam potrącając,
    ale to już kwestia umowy).
    Czy mógłbyś uszczegółowić pytanie?

    --
    Robert Tomasik